Ime morda ne bo takoj zazvonilo v spominu vsakega poznavalca, a je ta avtomobil zagotovo zgodovinsko bogat presežek znamke. To je zato, ker je 2800 GTS dizajniral italijanski mojster oblikovanja Pietro Frua. Uživajte v prečudovitih fotografijah unikatnega Bavarca, katere je za BMWBLOG.com posnel Horatiu Boeriu.
Avto je temeljil na platformi BMW E9, vendar si s slednjim ni delil podobnosti. Avto je bil predstavljen na frankfurtskem salonu leta 1969 in je več let obiskoval avtomobilske razstave, med drugim Pariz leta 1969 ter Ženeva in Barcelonxa leta 1970.
Frua je bil tisti, ki se je odločil ustvariti resnično poseben avto in s svojim znanjem mu je definitivno namenil pozornost, katero avtomobil žanje še petdeset let po izidu. Začel se je kot 2800 CS, a Frua je želela malo več sloga. Sprednji del je bil bolj agresiven kot pri modelih BMW s širokim kotom do prednje rešetke, kjer stojijo minimalistične »ledvičke«. Žarometi so bili malenkost odmaknjeni od roba pokrova motorja. Zadnje luči so prihajale iz limuzine BMW E3.
Ne glede na agresivno poševno strešno linijo je bil BMW 2800 GTS štirisedežnik z velikim prtljažnikom. BMW je avtomobil preizkusil leta 1970, vendar žal ni bil ocenjen kot primeren za proizvodnjo. Kasneje je Frua leta 1971 prodal 2800 GTS nekomu iz Barcelone.
V Španiji je ostal več kot desetletje, kasneje pa so ga prebarvali v rdečo. V prodajo je prišel leta 2000 na Nizozemskem. Fantje iz BMW Classic so ga dobili v roke in začeli ustrezno restavratorsko delo. Mit gre nekako takole: mehaniki v BMW Group Classic so v pokrovčku rezervoarja za gorivo opazili drobno piko prvotne barve in tej lepoti uspeli vrniti prvotno barvo. Postopek obnove prvotne slave (in barve) se je začel leta 2017 in končal leta 2019.
Avto je mogoče videti na sedežu BMW v Münchnu in občasno na posebnih avtomobilskih dogodkih, kot je tisti v Cernobbiu.