4.4 litrski V8 motor z oznako S63B44T4 je prava pošast, saj naj bi že v običajni različici ponujal 600 konjskih moči, Competition pa je še za 20 konjskih moči močnejši. Vsa ta moč pomeni monumentalne pospeške, saj je ameriški spletni portal Car and Driver izmeril pospešek do 60 milj na uro (96 kilometrov na uro) v manj kot treh sekundah, s četrt milj (402m) pa je opravil v enajstih sekundah kar je ne glede na moč, za avtomobil s tolikšno težo naravnost neverjetno. Tako neverjetno, da so ljudje že začeli dvomiti, ali res razvije ‘samo’ 620 konjskih moči.
Ravno iz tega razloga se je isti spletni portal odločil tovarniški primerek BMW M5 Competition odpeljati na valje za merjenje moči avtomobila k podjetju Livernois Motorsports and Engineering. Da bi se izognili multiplikaciji navora preko osem stopenjskega samodejnega menjalnika, so meritev opravili v šesti prestavi, kjer je direktni prenos 1.00:1. Rezultati so presenetili. Graf je sicer že pokazal 617 konjskih moči, kot naj bi jih približno imel avtomobil, pa vendar ta rezultat predstavlja moč na kolesih in ne pri motorju. V prenosu moči od motorja do koles namreč pride do določenih izgub, ki povzročijo, da je moč na kolesih precej manjša kot izmerjena moč na ročični gredi, ki se vedno navaja v specifikacijah vozila.
To še posebej velja za štirikolesno gnane avtomobila kar M5 Competition je. To pomeni, da sam motor razvija skoraj 700 konjskih moči, kar pa je že precej več od oglaševanega. Če podrobneje pogledamo graf, vidimo neverjetno ravno krivuljo navora od 2100 obratov na minuto pa vse do 5000 obratov na minuto, ko se ta začne rahlo spuščati. V kolikor se sprašujete zakaj začne graf pri 6000 obratih na minuto sunkovito padati, čeprav ima še 1200 obratov do blokade je odgovor enostaven. Avtomobil je namreč dosegel svojo končno hitrost, ki je seveda omejena zato je možno, da bi bila končna številka še nekoliko višja.
Ali smo presenečeni, da je BMW tako podcenil moč svojega avtomobila? Ne ravno saj je veliko avtomobilskih proizvajalcev konzervativnih pri navajanju moči in zmogljivosti njihovih avtomobilov, še posebej Nemci. Zagotovo pa to pojasni, kako je lahko več kot dve tonska družinska limuzina enako hitra kot pol tone lažji superavtomobil s 50 konjskimi močni več – Ford GT.