Največja prednost novih motorjev je v izdelavi, saj je pri 3,4 in 6-valjnih motorjih uporabljenih 60% skupnih komponent. Enaki deli so uporabljeni tudi med dizelskimi in bencinskimi različicami, teh je kar 40%. Podobnost se nadaljuje tudi v proizvodnih procesih in na proizvodni liniji. Najbolj pomembna skupna značilnost je programsko jedro, ki nazdorjue vžig in izgorevanje. Razlog za čim večje število skupnih komponent je v zmanjšanih stroških in večji izkoristljivosti dragih virov.
Poleg primerkov 3 in 4-valjnikov bencinske in dizelske različice so prikazali tudi hladilni sistem izpuha za 3-valjni motor, ki veliko pripomore k termoregulaciji. Predstavljeni so bili tudi akustični in termalni plašči, ki s pokrivanjem motorja pripomorejo k primernemu temperaturnemu razponu in zmanjšajo potrebo po dodatnih zvočnih izolatorjih. Z upravljanjem zvoka direktno na viru, ne odpravljanju hrupa kasneje, pripomorejo k varčevanju na teži in dodatno povečajo izkoristiljivost.
V bližnji prihodnost bodo motorji na voljo v širokem razponu BMW modelov. Fotografije novih motorjev si lahko ogledate v spodnji galeriji.