Na tradicionalni medijski predstavitvi nove generacije športne limuzine BMW M5 so se Bavarci odločili, da nam bolj podrobno pokažejo celotno zgodovino tega ikonskega modela. Vse se je začelo s prvo serijo 5, ki je slišala na kodno ime E28. Čeprav o razvoju prve generacije kroži več govoric, največ ljudi prisega na tisto, ki jo je povedal Paul Rosche. Po njegovih besedah naj bi CEO znamke tistega časa, ko je bila napetost v Nemčiji zaradi vzhodnega in zahodnega dela države nujno potreboval bolj robustno ”bodyguard” vozila, ki bi lahko sledila njegovi seriji 7 s turbinskim polnilnikom. V ta namen so v prvo različico BMW M5 vgradili famozni 3,5-litrski vrstni šestvaljni motor, ki je to nalogo brez težav odlično opravil, saj je razvil 286 ”konjev” pri 6500 vrtljajih na minuto, kar je bilo za tiste čase ogromno.
V tistem obdobju bi se lahko celo pomeril s Porschejem 911, obenem pa udobno prevažal pet potnikov in predstavljal vrhunec tehnologije tistega časa. Proizvodnja se je sicer začela leta 1985, končala pa leta 1987. M5 E28 je svet ”šokiral” s svojo zmogljivostjo in tako začrtal prve smernice v tak segment limuzin, ki ga ima dandanes že skorajda vsak proizvajalec tudi v ponudbi. Žal pa tudi znamki ni uspelo, da bi ponovila tak uspeh. Vabljeni k ogledu fotogalerije, ki je nastala na Portugalskem.