BMW M5 generacije E28 je šokiral svet, saj je predstavljal veliko zmogljivosti, obenem pa zmožnost udobnega prevažanja petih oseb in vrhunsko tehnologijo.

Na tradicionalni medijski predstavitvi nove generacije športne limuzine BMW M5 so se Bavarci odločili, da nam bolj podrobno pokažejo celotno zgodovino tega ikonskega modela. Vse se je začelo s prvo serijo 5, ki je slišala na kodno ime E28. Čeprav o razvoju prve generacije kroži več govoric, največ ljudi prisega na tisto, ki jo je povedal Paul Rosche. Po njegovih besedah naj bi CEO znamke tistega časa, ko je bila napetost v Nemčiji zaradi vzhodnega in zahodnega dela države nujno potreboval bolj robustno ”bodyguard” vozila, ki bi lahko sledila njegovi seriji 7 s turbinskim polnilnikom. V ta namen so v prvo različico BMW M5 vgradili famozni 3,5-litrski vrstni šestvaljni motor, ki je to nalogo brez težav odlično opravil, saj je razvil 286 ”konjev” pri 6500 vrtljajih na minuto, kar je bilo za tiste čase ogromno.

BMWBLOG-bmw-m5-e28-1985 (25)

V tistem obdobju bi se lahko celo pomeril s Porschejem 911, obenem pa udobno prevažal pet potnikov in predstavljal vrhunec tehnologije tistega časa. Proizvodnja se je sicer začela leta 1985, končala pa leta 1987M5 E28 je svet ”šokiral” s svojo zmogljivostjo in tako začrtal prve smernice v tak segment limuzin, ki ga ima dandanes že skorajda vsak proizvajalec tudi v ponudbi. Žal pa tudi znamki ni uspelo, da bi ponovila tak uspeh. Vabljeni k ogledu fotogalerije, ki je nastala na Portugalskem.

Fotograf: BMWBLOG.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code