Ste se kdaj vprašali kakšna bi bila prva generacija BMW serije 1 z vgrajenim 3.0 vrstnim dizelskim šestvaljnikom iz modela 335d? Rezultat je prava pošast.

Josh iz Velike Britanije se je lotil točno tega projekta. V svoj 2007 BMW serije 1 je vgradil motor iz modela 335d in ga še dodatno predelal ter svoj projekt poimenoval kar M135d. S tem imenom se delno strinjamo, vendar menimo, da je primernejši izraz kar dizelski 1M hatchback, saj avtomobil proizvaja celo več moči od ‘originalnega’ 1M Coupe, nosi pa tudi njegov širši bodykit.

Tako s standardnim gorivom avtomobil razvije kar 380 konjskih moči in 760 Nm navora, v primeru uporabe posebnega goriva, pa lahko razvije celo 410 konjskih moči ter neverjetnih 880 Nm navora (realne meritve lahko vidimo na spodnjem videoposnetku), ki se prenašajo le na zadnja kolesa. Lastnik je dejal, da je ves ta navor precej zabaven tudi, ko za šalo uniči kakšnega BMW M3 prejšnje generacije. Meni tudi, da je lahko to vzrok, zakaj BMW ni ponudil 3.0 litrskega dizelskega motorja v svojem najmanjšem avtomobilu, ker je enostavno premočan in bi tako lahko mešal štrene najmočnejši bencinski izvedenki 135i ali celo 1M Coupe. No njegov zagotovo jih, saj je hitrejši od obeh.

Kot smo že omenili glavne predelave vključujejo M57 twin turbo 3.0 litrski dizelski šestvaljnik na katerem je bil narejen ‘remap’ motorne elektronike, BMW 1M bodykit s širšimi blatniki, 6 stopenjski ZF avtomatski menjalnik in KW Clubsport vzmetenje. Seveda je ob vsej tej moči potrebno poskrbeti tudi za zavore, zato je Josh spredaj vgradil kar 6 batne čeljusti, ki poskrbijo, da se M135d tudi ustavi tako hitro kot pospešuje.

Več o projektu lahko preverite na instagram računu @j_bmw135d do takrat pa povejte: Bi si želeli, da bi BMW ponujal tudi različico M135d/M140d že tovarniško ali ne?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code