BMW M340i trenutno predstavlja najzmogljivejšo iteracijo nove serije 3. Iz enega najboljših bavarskih pogonskih agregatov z oznako B58, uspe iz treh litrov prostornine izvleči kar 382 konjskih moči, s čimer že trka na vrata pravim produktom M divizije. Kot tak pa si po mnenju podjetja Dinan zasluži tudi pravi zvok in štiri izpušne cevi, ki so značilne za prave M avtomobile. S tem v mislih, so predstavili zadnji del izpušnega sistema za M340i iz nerjavečega jekla, ki popolnoma transformira zvok in pripomore tudi pri zmogljivosti.
Začeli so s cevmi, ki so sedaj 6 milimetrov večjega premera (prej 70mm sedaj 76mm), kar omogoča lažji pretok izpušnih plinov in posledično tudi do 6 konjskih moči večjo moč. Poleg tovarniških so vgradili še svoje lopute s katerimi lahko voznik upravlja med dvema stopnjama glasnosti izpušnega sistema o katerih so povedali: “V odprti poziciji zvok posnema tistega, ki bi ga dosegli s t.i. straight pipe rešitvijo, z globljim in bolj agresivnim tonom, ki je značilen element Dinan izpušnih sistemov. Nasprotje od tega pa je zaprta pozicija, kjer so vsi izpušni plini speljani v dušilec, ki zvok zaduši. Ne glede na pozicijo, zvok v kabini ni vsiljiv in omogoča normalen pogovor tudi v odprti poziciji, obenem pa izpušni sistem ne povzroča prav nikakršnega resonančnega brnenja (ang. Drone).”
Tako naj bi pri namestitvi Dinanovega izpušnega sistema pridobili najboljše iz obeh svetov; agresiven zvok in ‘civilnost’, ki sta najpomembnejša kombinacija vsakega pravega BMW M avtomobila. Sam izpušni sistem pa je tudi vizualno privlačen, saj so ga ‘okrasili’ še z zaključki izpušnega sistema iz nerjavečega jekla, ki po premeru merijo kar 102 milimetra. Dodatna prednost je še okoli dva kilograma manjša teža v primerjavi s tovarniškim sistemom in presenetljivo majhna cena. Na njihovi spletni strani namreč celotni komplet stane le 1.800 dolarjev, kar po trenutnem tečaju znese točno 1.646 €.