BMW serije 1 M je bil vedno nekoliko drag. Od svojega prvega nastopa leta 2011 1M nikoli ni padel pod prvotno ceno, zaradi česar je to pametna naložba za prvotne lastnike. Ta poseben model iz leta 2011 (edino modelno leto, ki je bil izdelan) je bil izdelan v oranžni barvi Valencia, tako je še poseben primer z zelo nizkimi kilometri, ima le 22.500 kilometrov na števcu. Seveda je zaradi tega še bolj dragocen, kot je že bil. Cene BMW 1M so bile vedno visoke, vendar je to najvišja vrednost, ki smo jo videli v zadnjem času.
Avtomobil ni ‘stock’, vendar pa so njegove spremembe vseeno subtilne; nove polnilne cevi, »blow-off« ventil in merilnik. Tako bi se zbiratelji verjetno izognili takšnemu primerku, zaradi česar je njegova cena le še bolj presenetljiva. Običajno, ko vidite, da se avto prodaja za precej več kot običajno, je to zato, ker gre za povsem ‘čisto’ različico, ta pa to ni. Kako bi torej ocenili tak 1M?
BMW serije 1 M je neverjeten »drivers car«, ampak je vseeno 83 500 dolarjev primerna cena za vozno izkušnjo? Nisem tako prepričan, saj za ta denar lahko dobite povsem novega Porsche Caymana ali BMW M2 Competition. Vendar pa je 1M »čistejši« od vseh in bo svojo vrednost ohranil neverjetno dobro.
Upajmo, da ga bo tisti, ki ga bo kupil dejansko vozil. S tako malo prevoženimi kilometri ne bi bilo presenetljivo, če bi tak avtomobil ostal v klimatizirani garaži ves čas – kar bi bilo, roko na srce, žalostno. BMW serije 1 M je preveč dober voznikov avtomobil, da bi doživel takšno usodo.