Seveda ne bo vse potekalo s svetlobno hitrostjo, razvoj novega modela se bo raztezal čez obdobje večih let. Govorice o prihajajočem modelu so se širile že nekaj preteklih mesecev, različni viri pa so omenjali tudi, da je BMW zakupil blagovna imena od i1 do i9. Bo to bavarski oddelek, ki bo s časom zamenjal klasične BMW serije?
Frolich je za Automotive News Europe povedal: “Še vedno smo v strateški raziskovalni fazi, kjer izvajamo”brainstorming”. Vse se začne s praznim listom papirja. Pogovarjamo se s strankami, imamo delavnice, nato pa se predstavijo nove ideje, o katerih sprejemamo odločitve.”
Dobra novica je, da se BMW i segment širi, slaba pa to, da bo nov model na trg prišel šele okoli leta 2020, saj razvojno obdobje povprečno traja štiri leta ali več. V teh letih lahko pričakujemo, da se bo tehnologija razvila v trenutno nepredstavljive nivoje, zato bo še toliko bolj zanimivo opazovati razvoj modela. Trenutno je znano bolj malo, že sama izbira oblike karoserije je namreč popolna uganka. Lahko bo končni izdelek Coupe, limuzina ali pa SUV, vendar po vsej verjetnosti lahko pričakujemo limuzino, ki bi konkurirala Tesli Model S.
Zagotovo bo do leta 2020 bolj razvito tudi shranjevanje energije v baterijah. Trenutno imajo vsi hibridi in električna vozila precej smešen doseg kilometrov, vendar ni vse tako negativno. Vsako obdobje treh let poveča zmogljivost baterije za vsaj 20%, kar pomeni, da bo s hitrim napredkom kmalu možno prevoziti z enim polnjenjem mnogo več kilometrov. Prav tako se bo velikost ohranila ali celo zmanjšala, vozila pa bodo bolj cenovno dostopna širšemu krogu kupcev. Prihodnost, mi te že nestrpno pričakujemo.