No, pa smo ga dočakali. Prvi BMW i salon v Sloveniji namreč. Če to res je pravi korak v prihodnost, potem si že predstavljam situacijo čez nekaj let, ko se bomo spominjali otvoritve prvega oddelka za električne bavarce in s tem prvih registracij BMW i3 ter trenutno zelo priljubljenega i8.

Dvanajsti marec je za večino povsem normalen dan, le v Kristalni palači se dogaja nekaj izjemnega. Tipična postavitev BMW i ambienta lesenih in toplih barv, mešanih z električno modro nas pričaka na premieri prvega slovenskega uradnega BMW i salona. Tako lahko sedaj brez kakršnih koli zapletov naročite in kupite oba BMW i modela. Če ne drugega, pa le pridete na obisk in si pobližje ogledate oba futuristična nastopača, ki s svojim izgledom k sebi kar privlečeta mimoidoče radovedneže.

Lothar Schupet, generalni direktor BMW Group Slovenija, je dejal: “BMW i predstavlja celoviti pristop k trajnostni mobilnosti brez emisij. Z lansiranjem znamke in obeh modelov, BMW i3 in BMW i8 trg, začenjamo novo dobo električne mobilnosti tudi v Sloveniji. Z BMW i ponujamo rešitve prihodnosti že danes.”

Daniel Gamber, projektni vodja pri znamki BMW i je izpostavil, da je električna mobilnost pot prihodnosti. “Okolje se spreminja, vendar imamo pri BMW Group pravo strategijo za prihodnost. Vizionarski vozili BMW i3 in BMW i8 sta plod dolgoletnih raziskav in inovativnih pristopov k razvoju novih tehnologij. Vozili predstavljata vizionarsko znanje in tehnologijo na področju učinkovitosti, vozne dinamike, tehnoloških inovacij in oblike.”

Na otvoritvi je bil predan tudi prvi BMW i ključ. Slovenija ima tako prvega lastnika BMW i3, to pa je Jože Mermal, predsednik uprave BTC. Želimo mu veliko prevoženih brez-emisijskih kilometrov.

Kaj bo torej od danes naprej popestrilo naše ceste?

BMW i3, ki ga radi poimenujemo kar bavarski okoljevarstvenik, saj iz sebe ne spušča nikakršnih emisij, ki bi škodovale našemu prelepemu planetu… in uporablja materiale, ki so bili reciklirani (to, koliko onasneževanja je bilo potrebnega za samo izdelavo vozila bomo za trenutek spregledali). Na voljo boste imeli dve izvedbi: i3 s samo električnim motorjem za 36.550,00 €, katerega obljubljen doseg znaša približno 130 kilometrov, in i3 REx z motorjem za podaljšanje dosega, ki je sicer nekoliko dražji, vendar po našem mnenju vreden vsakega centa; od 41.200,00 € naprej.

BMW i8, dih jemajoče vozilo, ki pade v oči prav vsakemu. To je hibridni športnik s plug-in sistemom, ki enostavno povedano pritegne več ali vsaj enako količino pozornosti kot kakšen Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Lotus in podobni. In če ga primerjamo z omenjenimi znamkami se njegova cena zdi skoraj smešno nizka: zanj boste odšteli od 136.800 € naprej.

kristalna-palaca-1

Da ne omenjamo, da tudi njegova poraba ni primerljiva s superšportniki in eksoti, ki gorivo kar goltajo, saj njegova poraba zahvaljujoč skupnemu delovanju 1,5-litrskega trivaljnika in električnega motorja po navedbah proizvajalca znaša pičla 2,1 litra…ok ob normalni vožnji seveda nekoliko več; v praksi so novinarski kolegi iz Financ namerili še vedno zavidljivih osem litrov, kar pa je še vedno občutno manj od vozil, ki zbujajo podobno količino pozornosti na cesti.

Fotograf: Julija

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code