Če BMW 745Le ob bok postavimo starejši model 740e, je nov priključni hibrid vsekakor velik korak naprej. Dva dodatna cilindra pod pokrovom motorja naredita veliko razliko, ‘tunerjem’ pa ponujata tudi možnost večjega manevrskega prostora za pridobivanje na moči. Švicarski predelovalec vozil – Dahler – ni nobena izjema in pripravil je komplet predelav za priključni hibrid serije 7, ki ga je spremenil v pravega tekmeca (na papirju) osupljivejšemu 750i.
Standardni BMW 745Le ima skupno 294 kilovatov (393 »konjskih moči«) in 600 Nm navora, kar je definitivno dovolj za vsakodnevne potrebe. Navor je na voljo v trenutku, šestvaljni motor pa je gladek in celotnemu avtomobilu da občutek dodelanega izdelka z odličnim ravnovesjem med hitrostjo, razkošjem in učinkovitostjo. Z dodatno močjo, ki jo je prejel v švicarskih delavnicah, je 745Le še toliko boljši. Toda o kakšnih številkah govorimo?
Po navedbah švicarske družbe jim je iz motorja z notranjim zgorevanjem uspelo iztisniti 383 kilovatov (408 »konjskih moči«), kar pomeni, da se je moč povečala za kar 93 kilovatov. Navor se je prav tako povečal s 450 Nm na 600 Nm. Elektromotorja iz očitnih razlogov ni bilo mogoče nadgraditi, zato ostaja enak z 83 kilovati (113 »konjskimi močmi«) in 265 Nm navora. Skupno moč je torej predelava pripeljala na osupljivih 383 kilovatov (521 »konjev«) in 865 Nm navora!
Po konkretni predelavi s strani dahlerja je 745Le s temi številkami primerljivo zmogljiv kot ‘močnejši’ brat BMW 750i z masivnim 4,4-litrskim twin-turbo V8 motorjem, ki proizvede 395 kilovatov (530 »konjskih moči« in 750 Nm navora.
Na žalost ni razkritega časa, ki ga predelana limuzina potrebuje do 100 kilometrov na uro, pričakuje pa se, da bodo številke blizu 4,1 sekunde – časa, ki ga za stotico potrebuje 750i!