Z ohranitvijo 3,0-litrskega TwinPower Turbo vrstnega šestvaljnika so inženirji iz motorja uspeli izvleči zavidljivih 90 konjskih moči in 170 Nm navora več kot premore serijski motor. Končne številke so torej zajetnih 540 konjskih moči in 720 Nm navora! Dähler zaenkrat še ni sporočil koliko sekund njihov avtomobil potrebuje za doseg stotice, a najverjetneje strmimo v športnika, ki takšen šprint brez večjih naporov opravi v manj kot štirih sekundah. Najvišja hitrost ni več omejena na 250 km/h, saj je predelovalec odstranil omejevalnik.
Glede na želje kupca lahko podjetje Dähler na športnega dvovratnika namesti nižje prilagodljivo športno vzmetenje, nov izpušni sistem, 20- ali 21-palčna platišča v različnih odtenkih in seveda visokozmogljiv zavorni sistem, ki je pri takšni moči bistvenega pomena. Na voljo so tudi druge nadgradnje zunanjosti kot so sprednji spojler in podaljšek spojlerja, zadnji karbonski ali aluminijast spojler, karbonski difuzor in druge individualne opcije.
Podjetje pravi, da so vse izboljšave in dodatki na voljo tudi za modela M4 Convertible in limuzinskega športnika BMW M3. Za najbolj zahtevne podjetje Dähler nudi tudi optimizacijo teže, kletko za potniško kabino in školjkaste sedeže za prave dirkaške navdušence.