Ko se odločiš, da boš svojemu BMW M3 namenil temeljito preobrazbo so športni elementi iz ogljikovih vlaken še kako dobrodošli. Če ste spremljali avtomobilski trg ste ugotovili, da cena BMW E92 M3 pada. E92 M3 smo občudovali vse od predstavitve leta 2007, ko se je kot koncept predstavil na avtosalonu v Ženevi in odločno nadomestil svojega močno priljubljenega predhodnika BMW E46 M3. Danes je E92 M3 ena najboljših možnosti za vstop v svet visokozmogljivih vozil. Na evropskem trgu so namreč naprodaj za okrog 35.000 €, kar je precej poceni glede na ceno, ki se je vrtela okrog 90.000 € in je bila za večino nas previsoka.
Od lastnika tega BMW M3 je vozila zahtevalo nekaj poprodajnih modifikacij. Slednje so bile opravljene z namenom prilagoditve videza in zmogljivosti trenutno prodajanim športnim vozilom. Delo na tem M3 je opravil European Auto Source, predelovalno podjetje, ki ima ogromno izkušenj na področju predelav takšnih vozil. Kakorkoli, BMW E92 M3 vsekakor ne velja za počasno vozilo. Z močjo ga oskrbuje 4,4-litrski V8, ki razvije 420 konjskih moči pri 8300 vrt./min. in najvišji navor 400 Nm pri 3900 vrt./min. Z dvosklopčnim menjalnikom DCT vozilo do 100 km/h pospeši v 4,7 sekunde.
Ta M3 se dobro opremljen s poprodajnimi modifikacijami. Nameščen ima Akrapovič Evolution Slip-On Titanium izpušni sistem, ki nadomešča serijskega in poskrbi za lepši zvok motorja ter poveča konjenico in navor. Prav tako je tudi izgled občutno boljši, saj se na zadku bohotijo štirje zaključki iz ogljikovih vlaken. V notranjosti opazimo več sprememb; M3 je prejel M Performance volanski obroč oblečen v alkantaro, za njim so nameščene aluminijaste obvolanske prestavne ročice, zamenjani pa sta tudi stopalki za plin in zavoro. Poleg izjemnega izgleda v kabini boljši volanski obroč skupaj s pedali vsekakor zagotavlja boljšo vozno dinamiko. Oglejte si celotno galerijo Alpine belega BMW E92 M3.