V zadnjih dveh letih je dobiček BMW in ostalih luksuznih znamk na Kitajskem močno naraščal, mnogo hitreje kot na ostalih svetovnih trgih. Z začetkom leta pa se situacija prekomernega porasta gospodarstva umirja, cene proizvodov pa se prisilno zmanjšujejo.

Slednje so bile do sedaj prilagojene uspešnemu trgu: visoke, prav tako so trgovci izkoristili rastoče uspešne podjetnike, ki so na novo obogateli. Vsi prodajalci avtomobilov močno upajo, da se bo stanje pomirilo in ustalilo na zmernih prodajnih številkah. Ko pa le ti pričnejo prodajati vozila po nižjih cenah, zmanjšujejo proizvodnjo… takrat postane jasno, da se situacija zaostruje.

china-bmw

Takšna zgodba je trenutno z BMW na Kitajskem. Proizvodnja se zmanjšuje, prodajni saloni pa imajo na voljo zelo omejeno količino vozil. Poleg tega so znižali tudi njihove cene, verjetno bomo kmalu priča različnim akcijam. “Prilagajamo se na trenutno situacijo in zagotavljamo da saloni niso prenapolnjeni. To je naša nova normala in z njo se bomo morali sprijazniti in prilagoditi,” je na šanghajskem avtomobilskem salonu v ponedeljek povedal Karsten Engel, direktor BMW China.

bmw-china1

BMW ni edino podjetje, ki se bori z novo nastalo situacijo. Tudi Ford in Volkswagen sta po poročanju Sanfor C. Bernstein & Co. že znižala cene svojih vozil za približno deset odstotkov. Za odboj minusa so Nemci predstavili limuzinsko različico, primarno namenjeno kitajskemu trgu, ki bo cenejša in manjša od serije 3. S tem korakom bodo k sebi privabili nove kupce, ki jim je trojka predraga.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code