Kakšne ideje imajo ljudje! Stari Citroen je za izboljšanje športnih sposobnosti prejel motor motornega kolesa BMW R serije.

Sparrow Automotive izdeluje pakete nadgradnje, ki omogočajo Citroenu 2CV, da teče na sodoben, z oljem hlajen motor BMW serije R. Lahko se uporabijo bodisi 1- ali 2-valjni motorji, ki segajo od 850 ccm do 1200 ccm in lahko delujejo skupaj s 2CV ali štiri/pet-stopenjskim Citroen GS menjalnikom. V spodaj predstavljenih posnetkih je prikazano testno vozilo podjetja Sparrow, ki uporablja BMW 1100 boxer motor, ta pa proizvede 95 konjskih moči. Originalni spaček, oziroma 2CV (Deux Chevaux Vapeur – dva konja) je bil zelo priljubljen model francoskega izdelovalca Citroën, prvič predstavljen leta 1948. Že v prvih mesecih po začetku prodaje so se čakalne vrste podaljšale na nekaj let, spaček je postal prava prodajna uspešnica, skupaj pa je bilo do leta 1990 proizvedenih 3,8 milijona enot.

To morda ne zveni kot veliko, ampak potrebno je vedeti, da ta avtomobil tehta samo 680 kg, do stotice tako potrebuje nekaj manj kot 9 sekund. Za volanom Citroena sedi Pete Sparrow, ki je v razredu 2CV večkratni zmagovalec, dogajanje pa poteka na Mallory Park Race dirkališču v Leicestershire, Združenem kraljestvu.

Spodaj si oglejte, kako se majhna leteča krsta obnese s karakterjem dirkalnika na gorsko hitrostni preizkušnji v Cheltenhamu. Rečemo lahko le, da aerodinamika tukaj ni na prvem mestu, prav tako ne varnost.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code