31. M1 Procar ni nikoli služil kot dirkalnik. Že takoj je bil prilagojen za vožnjo po javnih cestah in nato leta 1979 prodan nemškemu kupcu kot povsem običajen serijski M1. Sčasoma je avtomobil končal v ZDA, kjer je ob temeljiti prenovi njegov lastnik Canepa ugotovil, da je avtomobil nekoč nosil ime Procar.
Odločil se je, da bo M1 povrnil v njegovo prvotno stanje (specifikacije M1 Procar), pri tem pa je ohranil dovoljenja za vožnjo po javnih cestah. Nameščeno je bilo Procar vzmetenje, močnejši deli podvozja, ogledala, na zadku je pridobil velik spojler in drznejši paket odbijačev ter aerodinamičnih dodatkov, ki povečajo oprijem sprednjih koles.
Platišča so 17-palčna nastala pa so iz nekoliko spremenjenih BBS platišč pod katerimi so nameščene nestandardne Brembo zavore (originalne zavore iz M1 žal niso več na voljo).
Šestvaljni motor je v svoje roke vzel in ga prenovil VAC Motorsports, ki je dodal električen vbrizg goriva in s tem priskrbel 420 konjskih moči in 484 Nm navora. Motor je povezana s 5-stopenjskim ZF ročnim menjalnikom.
V kabini je prisotno črno usnje, zunanjost pa je obarvana v svetlo modrem Basalt Blue odtenku – odtenku, ki ni bil nikoli na voljo za serijsko proizvodnjo pri M1, z njim pa so bili obarvani le štirje primerki v lasti BMW.
Avtomobil se prodaja v ZDA, kakšna pa je cena? Ne vemo, pa vendar je tak M1 Procar vreden vsake cene!