Aerodinamični paket zajema sprednji spojler, narejen iz karbonskih vlaken, ki vsebuje tudi dirkaški podaljšek spojlerja in stranske pragove ter pokrove ogledal.
Običajno AC Schnitzerjevi izpuhi premorejo dušilce, nadzorne lopute ter izpušne zaključke; le-ti izboljšujejo pretok goriva ter povečajo moč. Manjka le informacija o tem, ali je imel zgoraj omenjeni M4 kakšne druge zmogljivostne nadgradnje.
Tudi sama notranjost avtomobila se ponaša z veliko rumenimi dodatki, tudi rumenimi šivi oblazinjenja, ki dajejo črnim sedežem lep kontrast. Sredinska konzola je prav tako narejena iz karbonskih vlaken. Če sta torej ljubitelj te barve, vam lahko zaupamo, da se je skozi leta kar nekaj Speed Yellow M vozil “oglasilo” v proizvajalčevem salonu v Abu Dhabiju. Med drugim je že bila na ogled tako M3 kot tudi M4 z GTS pokrovom motorja in zadnjim spojlerjem.
M4 sicer v osnovi poganja 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor s 431 konjskimi močmi ter 550 Nm navora. Moč tega zanimivega primerka je zagotovo nekoliko večja, vsaj po zaslugi novega izpušnega sistema.