Prav toliko moči je za malega BMW M2 namreč namenilo predelovalno podjetje Aulitzky Tuning. Za razliko od običajnih predelav standardnega motorja so pri omenjenem podjetju povsem zamenjali motor. Uporabljen motor prihaja iz modela M3/M4 in že v večjih in težjih vozilih ponuja ogromno zabave. Kaj to pomeni za malega športnika M2?
Nemški predelovalec je vzel 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor iz M3/M4 in ga vgradil v M2. Moč se je iz osnovnih 431 konjskih moči in 550 Nm navora povečala na zavidljivih 620 konjskih moči in 850 Nm navora! Sedaj se lahko mali M2 kosa celo s prestižnim in brutalno hitrim BMW M760Li xDrive.
S takšnimi lastnostmi Aulitzky M2 močno prekosi 370 konjskega M2 in celo originalno motorno enoto S55, ki v originalni izvedenki razvije med 431 in 450 konjskih moči. Seveda ja za takšno spremembo potrebna velika nadgradnja strojne opreme; nova turbo puhala, odtočne cevi, karbonski dotok zraka, izpušni sistem Remus in sistem za vbrizg mešanice vode in metanola, kar omogoča veliko večjo izhodno moč.
Da se tako velika moč brez poškodb lahko prenaša na zadnja kolesa, so mojstri v M2 namestili menjalnik iz BMW M4 GTS. Brutalno moč vozila pritajeno skrivajo skromni dodatki kot so majhen spojler na zadku in Yido Performance platišča.
V potniški kabini ostaja ta 620-konjska pošast skoraj nespremenjena. Za zmanjšanje teže in boljšo bočno oporo so namestili lahke, športne sedeže Recaro in športni volan oblečen v alkantaro. Se bi ga branili? Vsekakor je takšen avtomobil težko voziti po cestno prometnih predpisih.