Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje videl tako močno predelan SUV kot je ta primerek BMW X1 E84. Po besedah lastnika je to že trinajsti videz avtomobila v dve in pol letnem lastništvu avtomobila, kar že samo po sebi govori o strasti lastnika do avtomobilizma in še posebej predelav. Zanimivo je tudi to, da je lastnik kupil set vzmetenja in se naročil na ‘remap’ motorne elektronike še preden je avtomobil sploh kupil.
Seveda se vsi strinjamo, da to ni najmočnejši BMW na svetu, vendar s svojimi 210 konjskimi močmi iz dvolitrskega dizelskega agregata, tudi počasen ni. Ima celo ‘straight pipe’ izpušni sistem, zahvaljujoč kateremu lahko slišite pravi dizelski zvok pravi lastnik Chrille.
X1 stoji na 19 palčnih Japan Racing JR11 platiščih, ki so obuta v pnevmatike dimenzij 265/30 R19. Avtomobil je tudi konkretno spuščen in sicer spredaj za 102 mm in zadaj za 80 mm. Izrazitejši, širši blatniki so narejeni po meri iz steklenih vlaken, tako kot tudi prvi podaljšek odbijača (splitter), videz pa dopolni ogromen zadnji spojler, ki je narejen iz karbonskih vlaken in je nameščen na zadnje steklo.
Seveda je na avtomobilu še ogromno ostalih malenkosti, kot so naprimer zelo izrazite M črte, ki tečejo po celotni dolžini avtomobila, ali nekoliko zatemnjene zadnje luči, vendar si v zgornji fotogaleriji ali videu raje vse poglejte sami.