“Z našimi šestvaljnimi motorji, smo popolnoma zadovoljni, saj je za BMW in njegov M oddelek to tudi značilen motor. S šestvaljniki smo začeli že v modelu M1, zato ima ta res dolgo zgodovino in je hkrati iz BMW naredil znamko vrstnega šestvaljnika,” je dejal Van Meel.
“Če pogledamo majhne štirivaljnike, v njih enostavno ne vidim karakteristik, ki bi jih sam hotel imeti v M avtomobilu. Glavni problem turbinskega, visokozmogljivega štirivaljnika je ravno v tem, da ne moreš imeti vsega. Če hočeš večjo moč in zmogljivost, zgubiš nekaj navora pri nižjih obratih in splošno ‘voznost’ motorja, ki si je želimo pri avtomobilu. Elektrifikacija bi seveda pomagala, saj bi prispevala navor pri nižjih obratih, po drugi strani pa s tem vnesemo veliko nepotrebne teže v avtomobil, zato to vprašanje ni tako lahko rešljivo, kot se morda zdi. Če bi imeli miselnost, ki jo za oglaševanje uporablja blagovna znamka Nike – ‘Just do it’ (samo naredi), s tem popolnoma uničimo razmerje med močjo in težo.”
“Vse skupaj je torej trenutno še vedno velika dilema, vendar sodelujemo s kolegi iz BMW i oddelka in raziskujemo naslednjo generacijo baterijskih celic, še posebej moč, težo in doseg, v iskanju tiste prave točke, ko bomo lahko z gotovostjo trdili, da ima to tehnologijo sedaj smisel uporabiti tudi v M avtomobilih.”
Torej je le vprašanje časa o uporabi hibridne tehnologije v M avtomobilih in kasneje tudi uporaba popolnoma električnih pogonov. Za zdaj Van Meel trdi, da trenutni električni motorji še niso na dovolj visoki ravni, saj bi hibridna tehnologija v tem trenutku avtomobilu dodala od 200 do 300 kilogramov, kar je za avtomobile kot so BMW M3 in M4, ki tehtajo okoli 1500 kilogramov, res veliko in bi to hkrati celotnemu avtomobilu povsem porušilo nevtralnost in ravnovesje vozila, ki bi ga težko popravili.
“Torej s trenutno tehnologijo še ne vidimo praktične uporabe hibridne tehnologije za nas na M vozilih, ne morem pa z gotovostjo trditi kakšni bodo naslednji koraki BMW Group,” je zaključil Van Meel.