Medtem ko ima danes večina avtomobilov, ki jih vidimo na cestah, še vedno tradicionalne merilnike, novejši modeli kupcu postrežejo z digitalnimi zasloni. Če npr. kupite popolnoma novi BMW ali Mercedes, obstaja precej velika možnost, da je digitalni prikazovalnik plod dela Japan Display. Gre za azijskega, največjega svetovnega dobavitelja digitalnih plošč, ki jih najdemo v vozilih. Zamenjava instrumentov s take vrste zasloni je poseben izziv, saj morajo biti le-ti veliko bolj zanesljivi, zdržati pa morajo tudi nenehna temperaturna nihanja, saj morajo vozniku v vsakem trenutku postreči z aktualnimi, pomembnimi informacijami. Seveda jih to naredi veliko dražje, visoka vrednost pa dobaviteljem omogoča visoke marže.
“Včasih je bil motor edino, kar je bilo zares pomembno – koliko cilindrov, koliko konjskih moči, kakšen zvok proizvede…vse navedeno je izginilo z električnimi vozili”, je dejal direktor Japan Display, g. Holder Gerkens. “Kako ustvarjate privlačnost? Veliko se da storiti z zasloni.”, je še dodal.
V tem trenutku je digitalna prihodnost te vrste večinoma rezervirana za vrhunske avtomobile, kot so BMW, Audi ter Mercedes Benz.
Gerkens je povedal, da se JDI, ki že pokriva približno 30 odstotkov evropskega avtomobilskega trga, že širi tako v Združene države Amerike, pa tudi na Japonsko ter Kitajsko. V lanskem letu je družba nadzorovala 19 odstotkov svetovnega trga avtomobilskih zaslonov. Trg je vreden neverjetnih 6,7 miljard ameriških dolarjev. Sledi mu LG Display s 14 odstotki.
V prihodnosti tehnologije prikazovalnikov bodo naslednji velik korak napravili OLED zasloni, vendar bo do osvojitve tehnologije preteklo kar nekaj časa. OLED zasloni imajo omejeno življenjsko dobo, predstavljajo pa tudi večji strošek kljub dejstvu, da so tanjši in veliko bolj učinkoviti od LCD zaslonov.
“Vedno bolj se odmikamo od ravnih, pravokotnih oblik; prihodnost bo vse bolj in bolj oblikovana”, je še zaključil Gerkens.