380 konjskih moči in 520 Nm navora je več kot dovolj za majhen Coupe. In s takšnimi številkami se moramo vprašati, ali ne bo tako zelo ogrožena prodaja trenutne najmočnejše dvojke M235i. In če že govorimo o konkurenci med modeli, bo verjetno slabša tudi prodaja BMW F82 M4 Coupeja.
Kar nekaj je že namigovanja, da bo M2 verjetno najboljši M avtomobil zadnjega desetletja. Zakaj? Tukaj moramo upoštevati nekaj faktorjev.
Cena je brez dvoma prvi faktor. BMW ima precej težko nalogo naslediti mogočni 1M, ki je med ljubitelji izjemno priljubljen, cena rabljenih vozil pa se še zmeraj vrtoglavo dviga. Predvidena cena M2 pa bo ravno nekje v pravem razmerju med M235i in M4, kar pomeni da bodo stranke slednjih modelov verjetneje odločile za M2.
Drugič, razmerje med močjo in težo bo ključnega pomena za M2. Kljub dejstvu, da je serija 2 težja od serije 1, bo M2 tehtal približno enako, kot 1M, če ne celo manj, zahvaljujoč uporabi karbonskih vlaken. Kako obširna bo uporaba karbonskih vlaken je odvisno predvsem od cenovnih omejitev. Dodajanje moči povečanje navora pri takšni teži, naj bi M2 z DCT menjalnikom izstrelilo do stotice hitreje kot 1M. Dejansko bi se pospešek že nevarno približal hitrosti M3 in M4, kar pomeni čas nekaj več kot štiri sekunde. Od večjega brata si bo M2 sposodil tudi lahko grajeno vzmetenje in zavorni sistem, vseeno pa bo od slednjega občutno cenejši.
Razkritje M Coupeja lahko pričakujemo decembra, uradna svetovna premiera pa bo po vsej verjetnosti januarja v ameriškem Detroitu. V Evropi naj bi naročila pričeli sprejemati novembra prihodnje leto, s prvimi dostavami decembra, oziroma v začetku leta 2016, proizvodnja pa ne bo omejena, kot so to storili pri 1M.
Torej če povzamemo situacijo, bo M2 imel več moči in bo lažji od M235i, uporabljal veliko komponent večjega brata M4, vendar bo od njega občutno cenejši? Sliši se preveč dobro, da bi bilo res. Vendar dosedanje informacije dejansko vodijo do možnosti, da bo M2 ultimativen M športnik. Do sedaj je približek cene M2 samo ugibanje, tudi za moč in navor je še prezgodaj za reči zagotovo, da bo imel takšno zmogljivost. Vseeno pa ne dvomimo, da so pri BMW sposobni izdelati novo bodočo legendo, ki bo med ljubitelji zelo zaželjena.