Celo prenovljena serija 4, serija 5 in serija 7, ki imajo tehnično gledano digitalne merilnike s tradicionalno zasnovo in postavitvijo, ohranjajo tipičen izgled kot ga pri BMW poznamo. To omogoča, da je prikaz podatkov digitalen, vendar zaradi omejene postavitve ni prilagodljiv. Bi BMW lahko kmalu začel uporabljati povsem digitalne in prilagodljive instrumentalne plošče kot to že počneta Audi in Mercedes-Benz?
Ker želi BMW ostati konkurenčen in v koraku s časom bo tudi bavarski gigant sledil novemu trendu. Prvi se je spremembe lotil Mercedes-Benz v svojem najprestižnejšem razredu S. Pravzaprav gre v slednjem za dva visokoločljiva zaslona velikosti 12 palcev, ki ju uporablja kot instrumentalno ploščo in informacijsko-zabavni sistem. Sprva zgleda precej zanimivo, kmalu pa postane nekoliko zastarelo in žal že sedaj deluje nekoliko staromodno.
Po drugi strani Audi s svojim Virtualnim Cockpitom ponuja pravo umetnino med digitalnimi instrumentalnimi ploščami. Virtual Cockpit je nameščen na tradicionalno mesto, izgleda pa le kot zaslon posebne oblike. Za razliko od Mercedes-Benza, ki ima pravokotne zaslone je Audijev sistem tudi veliko lepši na izgled in občutno bolj prilagodljiv. Odprta je tudi možnost, da se celoten zaslon spremeni v zemljevid Google Maps navigacijski zaslon, kar izgleda fenomenalno!
BMW trenutno ponuja le zelo omejen digitalni prikazovalnik, ki ni prilagodljiv in ne more prikazovati tako raznolikih informacij kot pri Audiju. A BMW ima razlog za odločitev za tradicionalno digitalne merilnike. Če pogledamo prvi pametni telefon iPhone le-ta izgleda zelo star. Digitalni zasloni se starajo zelo hitro, saj tehnologija napreduje s svetlobno hitrostjo. Tudi danes zanimivi digitalni zasloni bodo v roku nekaj let izgledali staromodno. Odločitev znamke BMW za kombinacijo digitalno-tradicionalnih merilnikov so zato premišljene.
A če trenutno primerjamo BMW merilnike in napreden Audijev Virtual Cockpit je razlika očitna. Kljub temu, da se tehnologija hitro stara je trenutni izgled v prid Audiju, ki je napreden in v koraku s časom. Se pa BMW zato odkupi z najboljšim informacijsko-zabavnim sistemom in zaslonom v razredu. A Audi in Mercedes-Benz nista več daleč proč. Pravzaprav je Audijev sistem MMI takoj za petami BMW sistema iDrive.
Zato se sprašujemo, če bo BMW že kmalu začel z uporabo digitalnih, povsem prilagodljivih merilnikov kot ga uporablja Audi s svojim privlačnim Virtual Cockpitom.