BMW namreč želi pomagati preprečiti te zastoje in jih skupaj s pospešeno razvijajočim javnim prometom čimbolj izničiti. Nemški proizvajalec avtomobilov preučuje različne mobilne inovacije, ki bi jih lahko uporabili na največjem svetovnem (kitajskem) trgu. Po poročanju Automotive News Europe BMW želi ponuditi premium rešitve problema, nenazadnje gre za prestižno avtomobilsko znamko.
“Rast v prihodnosti ne bo temeljila na gradnji in prodaji avtomobilov, ampak na drugih pomembnejših storitvah,” je dejal Thiemo Schalk, vodilni na področju BMW urbane mobilnosti. Čeprav se Evropa ne more kosati s Kitajsko bi lahko bila za začetek dobra začetna točka. BMW je pravzaprav na Kitajsko že pripeljal sistem posojanja vozil ReachNow, kjer so v uporabo namenili 100 električnih vozil i3. Izposoja deluje odlično, BMW pa ima že druge zanimive in izredno inovativne ideje. Ena izmed idej je Vision E3 Way, električno kolo, ki bi bilo lahko odlično sprejeto med mnogimi uporabniki koles na Kitajskem.
Ker je izdelan kvalitetno je Vision E3 Way precej boljše kolo od trenutno uporabljenih. Druga možnost je skupni premium prevoz z vozili BMW. BMW s posebno aplikacijo spremlja dnevne relacije ljudi in tako pripravlja trase, kjer bi vozil premium prevoz. Seveda pa je tu tudi ideja avtonomnega robotaxija. Mnogi Kitajci se namreč osredotočajo na premium prevoz zato želi BMW pripraviti udobna vozila, ki bi avtomatizirano brez zastojev prišla iz točke A na točko B. Seveda naj bi bila robotizirana tudi postrežba v premium vozilih.