BMW M5 F90 je trenutno najhitrejši BMW v prodaji. Pod pokrovom motorja je svoje mesto našla najnovejša različica 4.4 litrskega twin-turbo V8 motorja, ki sedaj proizvaja kar 600 konjskih moči in 750 Nm navora. Vsa ta jeza se prenaša preko osem stopenjskega ZF avtomatskega menjalnika, ki je bil prilagojen specifično za uporabo v tem avtomobilu. V kombinaciji z odličnim M xDrive štirikolesnim pogonom je po uradnih podatkih zmožen pospešiti do stotice v vsega 3,4 sekunde, v realnosti pa smo zasledili tudi hitrejše čase.
Vendar inženirji pri BMW M oddelku v Munchnu ne počivajo. Glede na besede izvršnega direktorja Franka Van Meela, stranke že sprašujejo po Competition paketu za novo M5, ki pa po njegovih besedah ni več tako daleč, kar je v intervjuju za Road & Track potrdil tudi produktni menedžer za BMW M3 CS, Sebastian Maier.
Van Meel ravno tako pravi, da bo imel M5 Competition zelo podoben karakter kot M3/M4 s Competition paketom, kar bo pomenilo majhen prirastek v moči in večje dodelave na podvozju in šasiji. “Ideja za tem je, da mora biti boljši od predhodnika in konkurence. S competition paketom hočemo raven premakniti še za stopnico višje,” je dejal Van Meel. Ravno tako je dejal, da je po svetu izjemno veliko povpraševanje po modelih s Competition paketom. Na nekaterih trgih je ta delež celo 80 odstoten, kar lahko zagotovo pripišemo precej ugodni ceni paketa, ki popolnoma spremeni avtomobil in ga naredi takega kot bi moral biti že od začetka.
Pričakujemo, da bo F90 M5 s Competition paketom pridobil približno 15-30 konjskih moči, ki se bodo v realnosti prevedle v vsaj desetinko sekunde hitrejši čas za pospešek do stotice, tak paket pa lahko pričakujemo že prihodnje leto.