Po besedah vodje oddelka BMW M, g. Dirka Hackerja je elektrifikacija nekaj čemur se avtomobilska industrija preprosto ne more izogniti.
“Ne moremo se izogniti elektrifikaciji in res je, da delamo na razvoju hibridnega pogonskega sistema. Zaenkrat lahko povem le, da razvijamo zelo precizno tehnološko rešitev, dokončno pa še ni določeno kako bo tehnologija uporabljena v konceptnem vozilu.”
Kljub temu, da inženirji pospešeno razvijajo novo tehnologijo pa je bilo moč zaznati tudi manjši dvom, sploh na področju teže vozila ter same vozne dinamike, ki bi bila lahko zaradi težkih komponent in baterij občutno slabša kot smo je vajeni pri BMW M vozilih.
“Dodajanje teže zmogljivim športnim vozilom ni nikoli idealno. A v kolikor lahko z uporabljeno elektrifikacijo dodamo zmogljivost, se bomo tega tudi lotili. Izboljšave so lahko opazne pri pospeševanju, po drugi strani pa avtomobil povsem neslišno lahko uporabljate v mestnem jedru,” je razkril Hacker.
Pa si res želimo neslišne vožnje v mestu? Pri vsej tej moči in krasni simfoniji?
Sedaj ni prvič, ko slišimo, da BMW M pripravlja prihodnost z uporabo električnega pogonskega sistema. Pravzaprav je tudi direktor podjetja, g. Frank Van Meel v začetku leta povedal, da bodo celo BMW M vozila prej ali slej povsem električna. V vmesnem času bo v velikem porastu uporaba hibridne tehnologije, ki bo sčasoma prešla v povsem električne pogonske sisteme.