To pomeni, da bo Shell dobavitelj za BMW, BMW i, BMW M, MINI in BMW Motorrad. Z začetkom januarja 2015 bo Shell na voljo vsem kupcem BMW v več kot 3,500 prodajnih salonih in 140 državah sveta.
Sodelovanje pomeni, da bo Shell proizvajal in dobavljal svoja olja tudi pod BMW imenom. Produkti se bodo skladali z najnovejšimi specifikacijami motorjev, kar bo zagotavljala Shell PurePlus Technology. Tehnologija predstavlja nov način za proizvodnjo sintetičnega baznega olja, narejenega iz naravnega plina. Paleta najboljših motornih olj Shell Helix Ultra je oblikovana na osnovi te edinstvene Shell PurePlus tehnologije, ki motornemu olju daje aktivno moč za ohranjanje čistega motorja. PurePlus tehnologija daje priložnost za razvoj vrhunskih maziv za najbolj napredne motorje in za doseganje čistosti motorja, kar z baznimi olji nižje kvalitete ni možno doseči.
Maziva so proizvedena v Pearl GTL obratu v Qatarju, ki je plod sodelovanja Shella in Qatar petroleum. Mark Gainsborough, izvršni podpredsednik za Shellova maziva, je dejal: “Počaščeni smo, da smo lahko postali prioritetni dobavitelj motornih olj za BMW. Zelo se že veselimo skupnega sodelovanja, distribucije in prodaje naših maziv z začetkom leta 2015.”
Do sedaj je na prestolu sedel Castrol, ki je z BMW sodeloval od leta 1999, njihovo sodelovanje pa se bo konec leta zaključilo tudi v BMW Motorsport.
Ali bodo cene občutili končni kupci, z boljšimi cenami, ali je to le nova poteza BMW za krepitev dobička? Kot vemo iz poslovne prakse se podjetje, ki želi povečanje lastnega dobička, ponavadi odloči za spremembo na podlagi boljše ponujene cene.
Na podlagi tega razmišljanja so nas zanimala podrobnejša vprašanja, ki so bila naslovljena na BMW Group Slovenija, kot so:
- Zakaj bo BMW zamenjal dobavitelja?
- Ali ni več zaupanja v trenutnega dobavitelja?
- Za kako dolgo obdobje bo pogodba s Shellom sklenjena?
- Ali se končnim strankam obetajo ugodnejše cene?
Do objave članka nam iz BMW Group Slovenija še niso podali odgovora.