BMW je avgusta 2016 prenehal s proizvodnjo modela Z4, že prihodnje leto pa bo na trg pripeljal naslednik. Čisto natančno gledano ne bo šlo za pravega naslednika, saj se bo novinec imenoval BMW Z5, trdo kovinsko streho pa bo zamenjalo platno. Na spodnjih slikah lahko vidimo prototip novega kabrioleta, ki so ga testirali v izrednih pogojih na mrzlem severu.
Kot je praksa pri prototipih vozil je tudi Z5 obdan z dodatnimi elementi, ki skrijejo pravo oblikovanje in detajle vozila. Poseben kamuflažni vzorec odlično skrije določene linije in elemente, ob podrobnem pogledu pa se še vedno da razločiti nekatere pregibe na vratih, sprednjem in zadnjem odbijaču. Ker je testni Z5 odvrgel nekaj kamuflaže so sedaj na zadku vidne zadnje luči in tretja zavorna luč na malih prtljažnih vratih. Sprednja maska in zadek trenutno še nista dobro vidna in se bosta še spremenila, sama oblika avtomobila pa bo najverjetneje ostala izredno podobna videni na fotografijah.
Žal ne vidimo dobro kabine modela Z5, saj je bilo vozilo v premikanju, čez armaturno ploščo pa je bilo razpotegnjeno črno pregrinjalo. Le ugibamo lahko, da bo Z5 po zgledu Z4 prejel čimbolj preprosto in “čisto” notranjost, ki bo poudarjala enostavnost. Kako bo izgledala končna notranjost pa bo znano, ko se bo približala svetovna premiera vozila.
Odprta ostaja tudi možnost, da BMW na Z5 v prihodnosti namesti tudi kovinsko, trdo streho. A te govorice raje jemljemo nekoliko z rezervo.
Zagotovo pa je že dejstvo, da dvosed ne bo na voljo v športni različici M. Tako Z5 kot Toyotin sorodnik bosta uporabljala BMW motor, najmočnejši različici obeh vozil pa bosta v družbo prejeli še elektro motor podjetja Toyota.
Takoimenovana dvojica “Boyota” bo najverjetneje otvorila proizvodnjo prihodnje leto v Avstrijskem Grazu, v tovarni Magna Steyr.