Mi pa vam tokrat razkrivamo kaj lahko od novega BMW Z4 sploh pričakujemo. Na našo žalost BMW ne bo izdelal najmočnejše različice Z4 M, namesto slednjega pa bo najzmogljivejša motorna različica Z4 M40i s šestvaljnim bencinskim motorjem, ki bo razvil okrog 360 konjskih moči.
Razlog za takšno odločitev je v načrtovani kvoti izdelanih vozil, saj ta segment vozil počasi izgublja na popularnosti, s tem pa se bo zmanjšala tudi proizvodnja takšnih vozil. Prav tako se Z4 M ne bi moral primerjati s pravimi športnimi dvosedi. BMW bi moral tako v Z4 M vložiti ogromno znanja, časa in denarja, končni rezultat prodaje pa nujno ne bi bil najboljši.
Kljub opustitvi M različice je znano, da bo Z4 G29 pravi vozniški avtomobil, ki ga bodo Bavarci ponudili za pravično zastavljeno ceno. Ciljna teža vozila je le skromnih 1400 kilogramov, kar se sklada z vsemi predvidevanji ob uporabi štirivaljnih agregatov.
Ciljna teža prav tako potrjuje, da BMW Z4 tretje generacije ne bo deležen štirikolesnega pogona xDrive. Večina uporabnikov takšnih vozil prihaja iz ZDA, Nemčije ali Velike Britanije, takšnega vozila pa ne uporabljajo za obisk smučišč. Uporaba sistema xDrive je zato nepotrebna ter nezaželena, saj bi se občutno povečala teža vozila, s tem pa bi se poslabšala tudi dinamika vozila.
Seveda BMW ne bo opustil dodatkov kot so grelec za vrat ter Head-Up projektor. Dvosedežnik se bo skupaj s Toyoto Supra J29 izdeloval v tovarni Magna v Gradcu od sredine prihodnjega leta dalje, obe vozili pa si bosta delili večino tehnologije.