Zaenkrat v voznem parku M divizije še nismo srečali električnega doprinosa kateremkoli pogonskem sklopu vozil, vendar kot vidimo, se bomo lahko v bližnji prihodnosti za vsaj del pogona zahvalili elektriki. PHEV ali priključni hibrid je odgovor na vprašanje, ki si ga zadnje čase zastavljajo proizvajalci nemalo blagovnih znamk vozil – kako povečati moč pogona pod pretvezo zmanjšanja izpusta škodljivih delcev v okolje.
Ekipa strokovnjakov v BMW-jevem razvojnem centru se zavzema za razvoj enega najmočnejših hibridov na trgu. Absolutna moč vozila naj bi znašala 750 ‘konjev’ – 200 bi jih proizvajala elektrika, ostalih 550 pa bi jih na vsa štiri kolesa pognal V8 motor na notranje izgorevanje. Še bolj osupljiva pa je številka navora, ki ga bo električni pionir M divizije premoral – govori se o 1000 Nm!
X8 M (G09) bo baziran na BMW-jevi CLAR platformi, katero smo prvič spoznali pri seriji 7 (G11). Le-ta je sestavljena iz jekla, aluminija ter karbonskih vlaken in sestavlja večino sodobnih bavarcev. Platforma ponuja pogon na zadnja kot tudi na vsa štiri kolesa – slednje seveda pričakujemo tudi v najnovejšem superšportniku.
O izgledu samega vozila ne moremo podati kakšnih konkretnih informacij, na cestah do sedaj ni bilo zaslediti kamufliranih vozil, zaenkrat so na voljo le neuradni renderji oboževalcev. Nedvomno bo X8 M zelo luksuzen SUV kupe višjega cenovnega ranga. Najočitnejši konkurenti X8 M bodo Audi RSQ8, Mercedes Benz GLE 63 AMG ter Porsche Cayenne Turbo. Ni težko verjeti, da bo leta 2022, ko naj bi ga poslali v produkcijo, BMW X8 M najmočnejše bavarsko produkcijsko vozilo tega časa.