Vse bolj pričakujemo, da bo BMW prvo generacijo modela X7 predstavil že pred koncem tega leta. Konkuriral bo avtomobilom kot je recimo Mercedes-Benz GLS ali modelom znamke Range Rover. Kljub temu pa smo že videli fotografije predprodukcijskih primerkov iz tovarne Spartanburg, znamka pa je celo sama pokazala nekaj dejanskih fotografij iz tekočega traku. Kakorkoli že pa bomo o končnem izgledu lahko le ugibali dokler ne bo novi največji terenec znamke tudi uradno predstavljen. Čeprav je bil X7 med testiranjem v snežnih razmerah v zadnjih dneh močno zakamufliran, vseeno vidimo določene poteze karoserije. Kot lahko opazimo pa bo imel X7 precej večji in robustnejši zadnji stebriček kot na primer konkurenčni GLS. Pričakujemo podobne dimenzije kot jih je imel prototip, kar v dolžino pomeni 5,020 milimetrov, v širino 2,020 milimetrov in v višino 1,800 milimetrov. Medosna razdalja naj bi s 3,010 milimetri prav tako ostala enako dolga.
Za razliko od vseh prejšnjih prototipov pa ima ta že vgrajene produkcijske žaromete tako spredaj kot zadaj. Sicer pa bo X7 predstavljal najboljše kar ta trenutek zmore znamka. To pomeni, da pričakujemo visoko mero prestiža, vrhunsko tehnologijo, zabavo za zadnje potnike, sedeže z možnostjo masaže, nudil pa bo tudi oddaljeni zagon motorja in celo nočni pogled z napredno prepoznavo objektov. Kar se pa motorjev tiče, pričakujemo različno zmogljive šest in osemvaljne bencinske oziroma dizelske motorje.