X6 M je vsekakor ekstrem in nekakšna posebnost BMW ponudbe. S svojo veliko kupejevsko-terensko zasnovo je posebnež že na videz, V8 pod pokrovom motorja pa njegovo posebnost še potrjuje. Sicer ima njegov brat X5 M povsem enako zmogljivost, a je X6 M vsekakor bolj športno in agresivno naravnan.
Če želite nase privlačiti poglede je X6 M vsekakor avtomobil, ki ga morate imeti. Lastnik iz Abu Dhabija je očitno začutil potrebo po še več pozornosti, saj je svojega že tako izstopajočega SAV-a opremil s poprodajnimi dodatki.
Sprednja maska je prejela spojler iz ogljikovih vlaken, sprednje ledvičke so bile zamenjane za povsem črne. Tudi na boku so nameščeni novi športni stranski pragovi, k njim pa se lepo podajo Vorsteinerjeva lahka platišča, ki so dovolj velika, da vizualno zadoščajo tudi tako ogromnemu avtomobilu kot je X6 M. Na zadku je prisoten Akrapovičev difuzor, ki na mestu drži štiri izpušne cevi iz titana (prav tako podjetja Akrapovič), ki so oblečene v ogljikova vlakna, kar poudari, da X6 M na sebi ne nosi originalnega izpušnega sistema. Izgled izpopolni še zadnji spojler podjetja AC Schnitzer, ki velikega SAV-a naredi še bolj mogočnega.
Po podatkih Akrapoviča naj bi nov izpušni sistem brutalnežu prinesel dodatnih 5 konjskih moči in 8,4 Nm navora. Tako X6 M po novem iz 4,4-litrskega TwinPower Turbo V8 razvije kar 580 konjskih moči in 758 Nm navora. Seveda pa z novim izpušnim sistemom pridobi predvsem na lepoti že tako čudovitega zvoka.