BMW X5 je avtomobil, ki k končnemu bilančnemu stanju te znamke očitno prispeva največ.

Dobiček, ki ga BMW X5 prinese matičnemu podjetju, ga uvršča celo na četrto mesto v celotni avtomobilski industriji. Prvo peterico vodi Porschejev ikonski model 911, ki je zaslužen za kar 29 odstotkov vsega zaslužka tega proizvajalca, drugi je Aston Martin DBX, na katerega sicer še čakamo zato je ocena bolj teoretična, tretji pa je Ferrari F8 Tributo, ki je zgolj za en odstotek prehitel četrto uvrščenega BMW X5.

Navkljub temu, da prodajni delež velikega bavarskega SUV-a znaša zgolj 7 odstotkov, pa je s tem BMW X5 zaslužen za kar 16 odstotkov vsega dobička znamke, povsem enak odstotek pa pri Mercedes-Benzu na petem mestu prispeva model GLE, ki je direktni tekmec BMW X5. To kaže zgolj na to, da je ta segment eden izmed najbolj dobičkonostnih, če ne celo najbolj dobičkonosen v avtomobilski industriji. Skupno naj bi letno tako BMW na podlagi prodaje modela X5 zaslužil kar 1,675 milijarde € s čimer naj bi prehitel Mercedesov model GLE za kar 90 milijonov.

“Vsi tej modeli generirajo neproporcionalno visoke zaslužke v primerjavi z ostalimi modeli, zato temu primerno prispevajo tudi večji delež dobička” je dejal Michael Dean, avtomobilski analitik za Bloomberg Inteligence. Morda pa se avtomobilska industrija v SUV vode ne usmerja tako zavzeto le zaradi tolikšnega favoriziranja kupcev, temveč proizvajalci v teh vodah ‘vohajo’ tudi večje dobičke. Kaj pravite?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code