Zračne reže dobivajo pravo obliko, reže pa so vedno večje. Določeni predeli za dotok zraka se zdijo nekoliko majhni, morda pa 3,0-litrski motor le ne potrebuje tako velik dotok zraka.
Stranska ogledala so obdana s srebrnimi pokrovi, platišča so dovolj velika, pod njimi pa se skušajo skriti modre zavorne ploščice, ki povedo, da gre za bolj resen zavorni sistem. Na zadku smo opazili tudi dva velika izpušna zaključka, enega na vsaki strani avtomobila. Pri trenutnem modelu X4 takšen izpušne zaključke dobite le, če kupite različico M40i, torej najverjetneje sklepamo pravilno. Tudi prototip X3 M40i, ki smo ga lahko videli pred meseci je imel takšne izpušne zaključke.
Če gre res za X4 M40i vozilo poganja motor B58, ki je skoraj zagotovo preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika in sistema xDrive povezan z vsemi štirimi pnevmatikami.
Vozila M Performance so relativno nova stvar, a so si že v tem kratkem času ustvarila zelo dobro in prepoznavno ime. Najmanjši in zelo zabaven je BMW M140i, vozila pa rastejo vse do M760Li, ki je najmočnejši BMW na trgu in do X5/X6 M50d s kar tremi turbinami.
BMW konkurenci ne bo več popuščal zato se je odločil tudi za model X4 M, ki bo konkuriral Mercedes-AMG GLC 63 Coupe, ki ga poganja osemvaljni motor.
Že res, da 370 konjskih moči zadošča za zares dober SUV avtomobil, a 400 konjske kombilimuzine ter 600 konjski karavani nase vežejo vse zanimanje. BMW G02 X4 bo zagotovo na voljo v različici M40i skupaj z drugimi štiri- in šestvaljnimi motornimi enotami. Uradno razkritje nas čaka spomladi prihodnje leto.