BMW že nekaj časa aktivno testira F48 X1, ki bo premiero doživel junija, osnovan pa je na novi platformi, ki jo uporabljata že MINI in serija 2 Active Tourer.
Zraven spada tudi novi trivaljni motor, ki bo tudi prvič uporabljen v takšnem vozilu. Tokrat sta med snežnim testiranjem ujeta tako 5-sedežna kot tudi 7-sedežna verzija, obe pa uporabljata novo oblikovanje z višjim položajem sprednjega odbijača, bolj izrazito masko, ožjimi žarometi in večjimi zadnjimi vrati.
Spremembe so relativno majhne, vendar premišljene. Z njimi X1 izgleda bolj kot mestni terenec in manj kot povišan karavan. Nažalost je bila potniška kabina popolnoma prekrita s kamuflažo, zato več o notranjosti zaenkrat še ne vemo. Glede na to, da bo nova generacija X1 uporabljala UKL platformo pa že lahko predvidevamo, katere motorne različice bodo na voljo. Po vsej verjetnosti bodo na izbiro:
- 1.5-litrski trivaljni bencinski motor s 136 konjskimi močmi (100 kW) in 220 Nm navora
- 2.0-litrski štirivaljni bencinski motor s 184 konjskimi močmi (135 kW) in 270 Nm navora
- 2.0-litrski štirivaljni bencinski motor s 231 konjskimi močmi (170 kW) in 350 Nm navora
- 2.0-litrski štirivaljni dizelski motor s 150 konjskimi močmi (110 kW) in 330 Nm navora
- 2.0-litrski štirivaljni dizelski motor s 184 konjskimi močmi (135 kW) in 380 Nm navora