Inovativnost je, podjetju Dähler Design & Technik na prvem mestu. Še posebej kar se tiče optimizacije in individualizacije široke palete BMW vozil. Enako velja tudi za BMW F48 X1.

Ravno model BMW X1 izgleda nekoliko zapostavljen s strani različnih tunerjev, za kar pa le ti nimajo posebnega razloga, saj je lahko BMW X1 zelo zanimiv za predelave, to nišo pa se je odločilo zapolniti ravno podjetje Dähler Design. Če si novopečeni lastnik novega BMW X1 to zaželi, podjetje Dähler Design poskrbi, da bo vaš avtomobil ‘zrasel’ na povsem novo raven. Rezultat ‘nemškega tretmaja’ je optimizirano in individualizirano vozilo najvišje kakovosti, saj je vsak avtomobil prilagojen zahtevam stranke, držijo pa se načela: “Le nebo je meja”.

Ponujajo vam več različnih izpušnih sistemov, ki avtomobilu dodajo boljši zvok in izgled, dodelano nastavljivo vzmetenje pa s čvrstim (a ne pretrdim) blaženjem poskrbi za večjo mero agilnosti in zmogljivosti ob preganjanju skozi zavoje. K izgledu poleg občutnega znižanja vozila največ prispevajo 20 palčna platišča, ki so obenem ravno tako na voljo v več različnih stilih in barvnih odtenkih.

Verjetno še najbolj zanimiv del, pa je njihova optimizacja motorne elektronike, s katero ne glede na pogonski agregat, ki poganja vašega BMW X1, dosežete kar zajeten prirastek v moči. Na voljo je optimizacija tako za vse bencinske, kot tudi vse dizelske motorje, prirastki v moči pa so naslednji:

Bencinski motorji:

  • sDrive18i – (Osnova 136 KM) 158 KM/264 Nm B38
  • xDrive20i – (Osnova 192 KM) 223 KM/340 Nm B48
  • xDrive25i – (Osnova 231 KM) 270 KM/420 Nm B48

Dizelski motorji:

  • sDrive16d – (Osnova 116 KM) 135 KM/330 Nm B37
  • xDrive18d – (Osnova 150 KM) 174 KM/390 Nm B47
  • xDrive20d – (Osnova 190 KM) 226 KM/450 Nm B47
  • xDrive25d – (Osnova 231 KM) 260 KM/490 Nm B47

Vse predelave so homologirane in izpolnjujejo Euro 6 standarde, kar pomeni, da lahko BMW X1 sedaj brez večjih zapletov ponesete vse do 270 konjskih moči, kar pa bi moralo zadostovati za vse želje in potrebe novopečenih očetov, ki potrebujejo avtomobil za vožnjo otrok v vrtec, obenem pa si na poti domov želijo tudi nekaj bolj dinamične vožnje v avtomobilu, ki ne izgleda kot tipični SUV ali enoprostorec.

BMWBLOG-X1-by-Dähler Design (17)

Fotograf: Dähler Design

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code