Od konca aprila dalje lahko tako kupci opcijsko izberejo tudi ta dodatek in sicer pri modelu BMW 530e iPerformance. S tem je BMW Group učvrstil svoj položaj prvega svetovnega avtomobilskega proizvajalca, ki v serijski proizvodnji uporablja plug-in hibride. Sistem je prav tako na voljo tudi za 530Le iPerformance, ki je osnovan na različici serije 5, je pa na voljo samo na Kitajskem. Drugi modeli, med drugim tudi električna vozila, kot sta BMW i3 ter i3s, naj bi temu razvoju sledili v bližnji prihodnosti.
Osnovna plošča, potrebna za BMW Wireless polnjenje nosi ime Ground Pad. Namestimo jo lahko tako na garažna tla kot tudi nekje zunaj. Ko je vozilo ustrezno parkirano, se ustvarijo pogoji za vzpostavitev elektromagnetnega polja med ploščo ter t.i. CarPad ploščo, pritrjeno na podvozju vozila. Brez kabla tako lahko popolnoma napolnimo visokonapetostno baterijo avtomobila. Polnjenje postane še bolj preprosto kot polnjenje konvencionalnega vozila in se, kot že omenjeno, sproži le s pravilnim parkiranjem vozila. Brezžično polnjenje BMW deluje s polnilno močjo 3,2 kW in je zato dovolj močno, da litij-ionsko baterijo BMW 530e iPerformance napolni v približno treh urah in pol.
Učinkovitost celotnega sistema je 85 % in s tem že v bližini 92 %, ki jih lahko dosežemo pri polnjenju s kablom. GroundPad je ves čas seveda nadzorovan, tako da se polnjenje ob morebitnih zapletih hitro prekine, če je to potrebno. Kamera vozila, asistenčni sistemi ter Wi-Fi povezava med GroundPad ter infotainment sistemom pomagajo pri iskanju pravega oz. ustreznega parkirnega položaja. Vodila, ki so barvno označena, vozniku pomagajo pravilno parkirati avtomobil. Polnjenje je mogoče tudi v primeru, če je idealna pozicija v oddaljenosti sedmih centimetrov vzdolžno in do štirinajst centimetrov prečno. BMW Wireless polnjenje bo na voljo za manj kot 2000 evrov doplačila, zato je cenejša kot namestitev BMW i Wallbox Pro. Bavarci še niso naznanili uradne cene, vendar bo le-ta znana najkasneje po uradni svetovni premieri na Auto China 2018 v Pekingu.