Bo že držalo, da kumrni časi kar kličejo po domiselnih novostih in novih zavezništvih ...

Kljub temu, da tega ne bi nikoli priznali, avtomobilski proizvajalci, še posebej imamo v mislih nemške premium znamke, niso bili pripravljeni na Teslo in to, kar je imela ponuditi. Podjetje s sedežem v Silicijevi dolini, je kar čez noč uspelo narediti električne avtomobile “seksi” – to je zagotovo lastnost, ki je pred tem ni uspela narediti nobena druga znamka. V primerjavi s Teslo je tako BMW i3 kratkomalo dolgočasen, pust. Vendar se BMW ni kar tako vdal, saj se po besedah Automotive News Europe podaja na novo pot elektrifikacije svojih vozil. Pri tem mu bodo na pomoč priskočila hitro rastoča, visokotehnološka start-up podjetja.

World Premiere - BMW - BMW i3s (9)

Njihova nova strategija se imenuje iNext, sestavljena pa je iz štirih temeljev (ACES): Automated, Connected, Electrified, Shared. Da bo BMW lahko stopal v koraku z vedno bolj rastočo in hitro razvijajočo se visoko tehnologijo, je v svojo sredo povabil start-up podjetja, saj bi z njihovo hitrostjo razvoja ter “out-of-the-box” pristopom lahko veliko profitiral. Zgoraj omenjenemu mediju je član BWM uprave, g. Peter Schwarzenbauer, povedal da ta strategija nekaj let nazaj skorajda sploh ni bila poznana. Razlogi za tem so, da so imela visokotehnološka podjetja zelo aroganten odnos do tradicionalnih avtomobilskih proizvajalcev.

Vendar se to mišljenje in vedenja iz dneva v dan spreminja in izboljšuje, saj so prav ta podjetja končno doumela, da proizvodnja avtomobilov ni tako zelo lahka in nezapletena. “Na proizvajalce še vedno gledajo rahlo vzvišeno, vendar občutno manj kot v preteklosti,” še dodaja Schwarzenbauer. Praksa izkoriščanja svežih idej tehnoloških podjetij bi lahko zelo ugodno vplivala na dolgoročni prid znamke BMW. Imajo celo tri različna podjetja, ki načrtno pomagajo start-upom. To so BMW I Ventures s sedežem v Silicijevi dolini, BMW Startup Garage v Munchnu, Urban-X v New Yorku; slednjega upravlja MINI, smatrajo pa ga za pospeševalca ustvarjanja novega pogleda na mestno življenje.

bmw-i8-hybrid-powertrain (8)

Čeprav je BMW med letom 2013 in 2016 na ceste poslal okrog 100.000 električnih modelov, novih 100.000 pa jih na trg prihaja letos, se zdaj vodilni pri podjetju zavedajo, da se morajo za boljšo prepoznavnost in uveljavljenost na trgu mobilne in električne prihodnost še bolj potruditi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code