V mesecu Novembru, je z 220.649 prodanimi avtomobili, BMW Group dvignil svojo prodajo za 5,2 odstotka, k čemer je največ pripomogel ravno novi BMW serije 5, katerih je bilo v letošnjem letu prodanih že preko 300 tisoč. Tako sedaj skupna številka prodanih avtomobilov BMW Group letos znaša že 2.229.497, kar predstavlja 3,6 odstotno rast, v primerjavi z istim obdobjem lani.
Ogromno rast beležijo pri BMW i in iPerformance modelih, kjer je povpraševanje v zadnjih 11 mesecih naraslo za kar 63,7 odstotka. V letošnjem letu so tako prodali že skoraj 90 tisoč elektrificiranih avtomobilov, kar pomeni, da še lahko dosežejo cilj 100 tisoč prodanih električnih in hibridnih vozil do konca letošnjega leta. Glede na popularnost nove serije 5, je pričakovano tudi veliko povpraševanje po hibridni različici. Presenetljivo je bil novembra v Veliki Britaniji vsak tretji BMW serije 3 že plug in hibrid, istočasno pa je številka prodanih BMW i3 do konca novembra (28.040) že presegla lansko prodajo celega leta(25.528). “Močno povpraševanje po novi seriji 5 kaže, kako popularen je v resnici ta model. Ravno tako smo v novembru prodali več elektrificiranih vozil (11.710), kot v kateremkoli mesecu do sedaj. Že se veselimo praznovanja 100 tisočega prodanega elektrificiranega avtomobila še pred koncem letošnjega leta,” je dejal dr. Ian Robertson, član upravnega odbora, zadolžen za prodajo in znamko BMW.
Pod črto je znamka BMW v prvih 11 mesecih letošnjega leta s skupno 1.892.365 prodanimi vozili, na globalni ravni povečala prodajo za 3,7 odstotka. Širok nabor različnih modelov je zagotovo prispeval k rekordni številki prodanih avtomobilov v novembru (+4,8 odstotka). Novi BMW serije 5, ki z uspešno novo generacijo še naprej niza dobre prodajne rezultate, je beležil kar 19,7 odstotno povečanje prodaje in tako ostal na vrhu segmenta po prodaji že tretji mesec zapored. Zelene številke je pridelala tudi znamka MINI, ki se je z 33.993 prodanimi avtomobili v novembru veselila 7,6 odstotnega povečanja prodaje, k čemer je z 25,1 odstotki največ prispeval. Morda je zanimivo še to, da znaša delež prodanih hibridnih različic pri Countrymanu le 10 odstotkov.