Potem pa je tu nekaj, kar je kdorkoli težko pričakoval: BMW tovornjak, ki uporablja 100% električni pogon.
To seveda ne pomeni, da bo bavarsko podjetje začelo s proizvodnjo težkih orjakov, namen nenavadnega projekta je brez-emisijski transport materialov. S pomočjo sodelujočega partnerja Scherm je BMW prvo evropsko avtomobilsko podjetje, ki za svoje namene uporablja popolnoma električni tovornjak. Slednji je uspešno opravil mnogo testov, njegova naloga pa bo prevažanje vzmetenja, blaženja in sistemov krmiljenja med Scherm Group Logistics in BMW Group obratom v Münchnu.
V primerjavi z dizelskim tovornjakom bo električni prihranil kar 11,8 ton CO2 emisij na leto. Če si ne predstavljate te količine lahko povemo, da bi za enako stopnjo onasneževanja z 320d Efficient Dynamics lahko zapeljali skoraj trikrat okoli sveta.
Baterija tovornjaka potrebuje tri do štiri ure da je popolnoma napolnjena, njen domet pa znaša okoli 100 kilometrov. To pomeni, da je zastavljena pot od enega obrata do drugega pokrita brez vmesnega polnjenja. “Z električnim tovornjakom je naše sporočilo glasno: želimo izboljšati okolju neprijazne izpuste, ponosno pa lahko povem da smo tudi prvo podjetje s proizvodnjo vozil, ki se je takšnega projekta lotilo,” je povedal Hermann Bohrer, vodja BMW Group obrata v Münchnu.