Podobno je bilo pri električnih in hibridnih vozilih – ko so postala bolj priljubljena so vsi proizvajalci razmišljali kako bi tudi sami uvedli takšne ali drugačne napredne pogonske sklope. Tokrat je nova tehnologija pri samovozečih vozilih.
BMW je zaenkrat v velikem razcvet, vendar se skriva za uspešnim podjetjem Tesla, ki je prvo uvedlo t.i. sistem Autopilot, ki velja za najbolj napreden sistem avtonomne vožnje na trgu. Seveda pa do sedaj še nobenemu proizvajalcu še ni uspelo narediti povsem samovozečih vozil nivoja 5.
Nivoju avtonomnosti pri vozilih so od 1 do 5, višja kot je številka, manj je poseganja voznika v samo vožnjo. Nivo 1 je tako praktično brez avto pilota, nivo 5 pa povsem samostojna in avtonomna vožnja s samostojnim navigiranjem ter brez posredovanja voznika. V konceptnih vozilih z nivojem 5 avtonomne vožnje imajo proizvajalci možnost, da se volanski obroč pospravi v armaturno ploščo, saj ga takrat ne potrebujete. Takšna nora tehnologija se zdi zaenkrat še zelo daleč stran, vendar BMW trdi, da bodo vozila s to tehnologijo na trgu že leta 2021.
“Smo na poti, da leta 2021 na trg postavimo vozila z nivojem 3, 4 ter 5,” je povedal Elmar Frickenstein, podpredsednik na BMW oddelku za avtonomno vožnjo.
Ideja je, da bodo do leta 2021 na trgu vozila z različnimi sposobnostmi avtonomne vožnje glede na različne situacije in različne stranke. Najverjetneje bo avtonomna vožnja dodatna oprema pri vozilih. Če stranka npr. živi na območju kjer so do službe dolge ceste si bo lahko zaželel tehnologijo nivoja 5 za kar bo doplačal in si tako prihranil dragocen čas za volanom, ki ga bo porabil za kaj drugega. Druge stranke si takšne tehnologije ne bodo zaželele in bodo zato lahko izbrale le nivo 3.
S tem namenom se je BMW povezal s podjetji Intel in Mobileye, dve tehnološko pomembni podjetji, ki sta v velikem napredku na področju ekstremne procesne moči in prepoznavanja predmetov in slik. Z njuno pomočjo bi tako BMW lahko resnično izpolnil svoj načrt in na trg do leta 2021 ponudil povsem samovozeča vozila.