Uradno razkritje nove serije 1 pričakujemo do konca leta 2018, točen datum pa bo seveda še naknadno določen. Avtomobil je težko pričakovan in zaželen med kupci, še posebej pa smo neučakani zaradi male revolucije, ki jo prinaša s seboj; zadnji pogon bo namreč zamenjan za sprednjega. Če je to dobro ali slabo pa prepuščamo presoji vsakega posameznika.
Na računalniški upodobitvi, ki bi bila lahko velik približek pravemu, končnemu izdelku lahko opazimo veliki ledvički, ki sta ključni element sprednje maske vsakega vozila BMW, dotične pa močno spominjajo na tiste pri BMW X2 (in seriji 8). Ledvički sta na sredini združeni in pravzaprav tvorita celoto. Na zunanji strani se ledvički ne dotikata svetil kot npr. pri seriji 5, saj je uporabljen najnovejši oblikovalski jezik, ki je uporabljen pri BMW X2 in seriji 8. Svetilo je pri ledvički nekoliko ožje in se proti robu vozila razširi. Če si dobro ogledamo svetila pa lahko opazimo, da so tudi slednja povzela najnovejši svetlobni podpis, kjer t.i. angle eyes niso več okrogli vendar šestkotni.
Kot omenjeno bo po novem serija 1 prejela pogon na sprednji kolesni par, s tem pa se bo zamenjala tudi postavitev motorja, ki ne bo več vzdolžna, ampak prečna. Zaradi tega se bodo lahko občutno spremenili proporci vozila, ključni elementi pa bodo ostali tradicionalni. Pri BMW obljubljajo, da bodo kupci lahko odpustili spremembi pogona, saj bo avtomobil še vedno zabaven za vožnjo in v notranjosti veliko bolj prostoren.
BMW pa bo uvedel še eno novost, ki bo boleča za prave entuziaste. Iz serije 1 se namreč poslavlja vrstni šestvaljni motor. Ta motor je namreč predolg za namestitev pod pokrov vozila z UKL platformo (med drugim tudi BMW X1 in MINI Countryman). Namesto šestvaljnika bomo pod pokrovom lahko izbrali 3- ali 4-valjni motor, ki bo v najmočnejši različici lahko presegel celo magično mejo 300 konjskih moči.
Za več podrobnosti bomo žal morali počakati na uradno BMW razkritje.