Mike Burroughs je človek, ki je ustvaril to zanimivo kombinacijo, pri kateri se je namesto živih barv in ognjenega izpuha odločil za rjo in rustikalnost začetkov “hot-rodding” kulture.
Karoserija, ki jo je Mike uporabil prihaja iz daljnih časov: leta 1928, ko se je po ameriških cestah vozil povsem nov Ford Model A. V svojem času je bil drugi najbolje prodajan model, takoj za modelom T. Njegovo “lupino” je Mike kupil na Cragslistu za 2,200 $, prav tako pa je avtomobil začuda vseboval še originalni 3,3-litrski štirivalnik s tristopenjskim ročnim menjalnikom. Seveda za sedanje čase takšen motor ne pride v poštev, zato je Burroughs štirivalnik zamenjal za BMW M60 enoto iz BMW serije 7 iz leta 1995. 4,0-litrski V8 lahko proizvede okoli 300 konjskih moči in nekaj čez 400 Nm navora, kar pa je več kot dovolj za 680-kilogramski avtomobil.
Nenavadna izbira BMW motorja v Hot Rodu ne zamaje Burroughsa in njegove vizije. “Obstajata dva ducata razlogov, zakaj se bodo ljudje posmehovali moji izbiri motorja … Ne morem pomagati, da se jim ne bi nasmehnil, saj sem združil dve stvari, ki jih obožujem in sta me je resnično navdihnili -in to skupaj v mojem prvem takšnem projektu.” Hot Rod pa sedaj pohaja tudi po evropskih cestah.