V Slovenijo se po kar 10 letih ponovno vrača avtomobilski salon, ki bo vsekakor privabil mnoge avtomobilske navdušence. Z njim pa prihaja tudi grenak priokus; bavarski velikan BMW se namreč salona ne bo udeležil. Zakaj je temu tako?

Organizatorji slovenskega avtomobilističnega salona so pred nekaj meseci naznanili novico, da se bo med 27. marcem in 2. aprilom prihodnje leto na slovenskem spet odvil velik avtomobilističen dogodek. Prvotno so informacije nakazovale na to, da se bodo salona udeležile vse v Sloveniji zastopane znamke vozil, sedaj pa je prišlo do nepričakovane in za ljubitelje bavarskega BMW žalostne spremembe. Predstavniki znamke so namreč sporočili, da se dogodka ne bodo udeležili. Kje tiči razlog za takšno odločitev?

bmw-i-novinarska-konferenca (24)

Razočaranje je veliko, visoka pričakovanja pa so nekoliko upadla. Z naslednjimi vprašanji smo se obrnili na vodilne pri BMW Group Slovenija:

1. Kaj je glavni razlog, da se BMW ne bo udeležil ljubljanskega avtosalona?
2. Glede na to, da ste ena najbolje zastopanih in prodajanih premium znamk v Sloveniji in Evropi, bi bila udeležba na salonu več kot smiselna. Je razlog finančne narave?
3. Razočaranje glede vaše odločitve je veliko, kar je razvidno tudi iz bujnih razprav na spletu. Bi si glede odločitve utegnili premisliti?
4. Kako bi svojo odsotnost opravičili?
5. Javnost je še posebej zgrožena, ker se zgoraj omenjena prireditev na našem trgu spet uvaja po kar 10 letih, na njem pa bo manjkal eden največjih, najboljših in najbolj interesantnih. Prav tako se ob omembi finančne zagate ljudje sprašujejo, kako je to možno ob dejstvu, da vsako leto podirate nove rekorde v prodaji.


Na konkretna vprašanja ni bilo odgovora, je pa njihovo odločitev skušala razjasniti predstavnica za odnose z javnostmi pri BMW:

“BMW Group je prisoten na mnogih mednarodnih avtomobilskih salonih in prek svojih lokalnih predstavništev tudi na marsikaterem lokalnem. Odločitev za sodelovanje na takšni prireditvi zahteva skrbno načrtovanje, predvsem vsebinske prisotnosti in prednosti za stranke. Tokrat se ljubljanskega avtosalona ne bomo udeležili kot razstavljavci, vsekakor pa nas lahko pričakujete kot obiskovalce.
Podrobnosti glede naše strategije za prihodnje leto ne moremo razkriti. Vsekakor pa lahko povemo, da bomo obstoječim in potencialnim kupcem  tudi v prihodnje zagotavljali uporabniško izkušnjo na najvišjem nivoju, primernem blagovni znamki BMW.”


2017-BMW-5-series-G30-M-Sport-10-stop

Eden vodilnih pri izvedbi ljubljanskega avtosalona, prvi mož Renaulta v Sloveniji Marjan Murn pravi, da je večino poglavitnih vprašanj glede salona že razrešenih, sedaj pa se usmerjajo predvsem v promocijo samega dogodka. Salon bo izveden na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Plan je, da bodo na ogled postavljeni vsi najaktualnejši modeli določenih znamk, ki si jih bodo lahko dodobra ogledali vsi obiskovalci. Na sam dogodek želijo privabiti okrog 100 tisoč ljudi, cena za odraslo osebo pa bo znašala 8€.

Kaj menite, kakšen razlog tiči za odsotnostjo znamke na salonu, ki se po desetih letih spet obeta v Ljubljani? Je pomanjkanje denarja? Premajhen trg? Sami smo nad odločitvijo razočarani, saj velja znamka BMW za eno najuspešnejših in najbolje prodajanih premium znamk tako v Sloveniji kot v Evropi. Kaj menite vi, dragi bralci?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code