Vsem je jasno, da bo serija 1 kmalu prejela novo podobo, s podobo pa pridejo tudi večje in obsežnejše novosti. Pred koncem desetletja bodo namreč vsi modeli pod serijo 3 prejeli platformo UKL in s tem sprednji pogon.

Serija 1 je ostajala zvesta BMW tradiciji, saj je vse do sedaj ohranila tipične poteze, tehnologijo in pogon, ki se pojavlja v vozilih BMW. To pomeni, da ima najmanjši predstavnik bavarske družine spredaj nameščen motor, zadaj pa pogon, kar poveča dinamičnost in užitek v vožnji. Z naslednjo generacijo pa se bo vse to spremenilo. Spredaj nameščen motor bo namreč moč prenašal kar na sprednja kolesa, vse skupaj pa bo nameščeno na že znano UKL platformo (npr. serija 2 Active Tourer).

Na spletu se je zato že pojavila upodobitev nove generacije serije 1, ki združuje mehke linije videne na seriji 1 in seriji 2. Dizajn bo namreč najverjetneje ostal podoben dorečenemu oblikovnemu jeziku.

rendering-bmw-1-series (2)

Največje novosti bodo na tehničnem področju, torej sprememba iz zadnjega na sprednji pogon ter osnova na UKL platformi. Slednja je bila posebej razvita za vozila MINI, uporabljata pa jo tudi serija 2 Active Tourer in X1.

Modeli se bodo tako delili na tiste osnovane na platformi CLAR – modeli od serij 3 navzgor, ki bodo ohranjali zadnji pogon ter na modele, ki bodo sedeli na platformi vozil MINI in bodo tako deležni spremembe na sprednji pogon.

Le še do leta 2020 naj bi se tako proizvajali modeli do serije 3, ki bodo ohranjali pogon na zadnjo pogonsko os. Z letom 2020 pa se zaključuje tudi proizvodnja izjemnega malega športnika BMW M2.

Bo takšna odločitev znamko BMW stala slabših prodajnih številk?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code