Nova podaljšana serija 5 Li ima proti običajni različici, podaljšano medosno razdaljo za kar 13.3 centimetra, kar pomeni, da je serija 5 Li sedaj le malo krajša od serije 7 z običajno medosno razdaljo. Skupna dolžina tako po novem znaša impresivnih 5.069mm. Seveda, gre ves ta dodatni prostor potnikom na zadnjih sedežih, kjer lahko potniki uživajo v dodanem prostoru za noge.
BMW bo vozila opremil tudi z ‘luxury line’ opremo, ki standardno pride z vsem kar si lahko zamislite od Nappa usnja, Bower&Wilkins ozvočenja, dveh 10,25 palčnih zaslonov vgrajenih v naslonjala prednjih sedežev do tabljičnega računalnika, integriranega v centralni naslon za roke na zadnji klopi, na način kot smo ga vajeni že iz ‘sedmice’.
Pod pokrovom motorja bodo na voljo le trije bencinski motorji in sicer dva 2.0 litrska turbobencinska motorja z 224 ‘konji’ v različici 525 Li oziroma 252 konjskimi močmi v različici 530 Li. Vrh ponudbe bo predstavljal model z oznako 540 Li, katerega pa bo poganjal 3.0 litrski turbobencinski motor z 340 konjskimi močmi. Vsi trije bodo imeli moč speljano na zadnji kolesni par preko 8 stopenjskega avtomatskega menjalnika. Na voljo bo tudi dodatni M Sport aerodinamični paket za športnejši izgled.
Avtomobil se bo izdeloval v BMWjevi tovarni v Shenyangu na Kitajskem, namenjen pa bo le kitajskemu trgu, kar je škoda saj mislim, da bi tudi v Evropi požel velik uspeh, saj bi kupci praktično lahko dobili BMW serijo 7 v blagi preobleki in z nižjo ceno. Morda pa se ravno v tem skriva razlog, zakaj ga BMW noče ponuditi pri nas, saj bi lahko ob tem prodaja večjega brata doživela hud padec.