Bo petica ostala res tako klasična?
In kako BMW serijo 5 letnika 2016 vidi Christian Schulte, eden bolj uglednih napovedovalcev prihodnosti, ki ima glede na dosedanje risbe dokaj jasen pogled v prihodnost? Schulte je prepričan, da bo nova petica razmeroma klasična, na hitro bi lahko rekli, da bo zgolj osvežena, saj razen povezanih ledvičk in prednjih žarometov ni videti radikalnih sprememb. Zadek je še bolj običajen, le skromno polikan v primerjavi s petico letnika 2014. Novost je še oblika motornega pokrova, ta naj bi se zaključil nad ledvičkami, sedaj sega do prednjega odbijača.
Revolucija pod kožo
Po merah bo petica celo enaka sedanji. Širša bo za dva centimetra, ter nižja za centimeter – logična evolucija v smeri športnosti bi lahko rekli. Tudi tokrat se bo, kot v preteklosti, največ zgodilo pod pločevino. Največji napredek bo prinesla karoserija izdelana iz zmesi aluminija, karbona in magnezija. Nabor eksotičnih materialov bo prinesel prek 20 odstotkov boljšo čvrstost karoserije in v povprečju za 110 kilogramov manjšo maso. Iz novih materialov. Iz teh bodo delno izdelani tudi prednja in zadnja prema, streha in motorni pokrov. BMW pa je varčevalne ukrepe uvedel še v druge dele avtomobila, denimo okvirje sedežev ki bodo tanjši in lažji. Petica 518d letnika 2016 bo po špekulacijah tehtala 1.550 kilogramov, današnji 518 ima 1.690 kilogramov.
Trivaljniki za menedžersko limuzino?
Drugo poglavje so stroji, kjer bo BMW tvegal in šokiral. Pod prednji pokrov naj bi namreč vgradil le 1,5 litrske trivaljne motorje iz novega minija. Bencinski v 518i (ne 515i kot bi velevala prostornina stroja) bo razvil 110 kilovatov oziroma 150 konjskih moči. V 520i pa kar 140 kilovatov oziroma 190 konjskih moči. V najmočnejšem M5 bo po trenutnih špekulacijah še vedno grmelo osem valjev s prek 600 konji.
VIR: Finance