Kot ste verjetno že ugotovili je BMW serije 1 sedan še en tistih avtomobilov, namenjenih izključno za kitajski trg, saj se ravno tam prodaja znamke BMW v zadnjih letih močno krepi. Je avtomobil, nad katerim entuziasti vihajo nosove, saj prvič v tej seriji standardno uporablja prvi pogon, ki bo svojo pot našel tudi v prihodnjo generacijo ‘običajne’ serije 1.
Za predstavitev so si izbrali šanghajski avtomobilski salon, kjer so pokazali njegove kompaktne dimenzije, za to ceno luksuzno notranjost in zelo varčne motorje. V Estoril modri barvi ubistvu izgleda odlično, čeprav bi mogoče nekateri rekli da je dolgočasen, mi pa temu pravimo eleganca brez nepotrebne navlake. Kar se majhnih premium limuzin tiče je približno na istem nivoju kot Mercedes-Benzov CLA in Audi A3 sedan.
V notranjosti je izgled tipično BMWjevski, kar je seveda zelo dobro saj daje kupcem tega vstopnega levela občutek, da imajo v lasti dosti dražji avtomobil, obenem pa je tudi ergonomija na najvišji možni ravni. Armaturna plošča je mešanica tistih, ki ju najdemo v seriji 2 in X1, volanski obroč je vzet direktno iz X1 in serije 2 Active Tourer, tako kot tudi prestavna ročica, ki pa po našem mnenju še najmanj sodi v to notranjost, saj je za tako nizek avtomobil enostavno predolga in se bolj prilega v višje avtomobile iz katerih je bila tudi vzeta.
Pod pokrovom motorja bomo lahko našli le dva možna motorja in sicer ali 1.5 litrski bencinski trivaljnik ali pa 2.0 litrski B48 bencinski štirivaljnik. Prvi bo spojen s šest-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, slednji pa bo dobil osem-stopenjski avtomatski menjalnik. V osnovi bo moč speljana le na prvi kolesni par, kot doplačilo pa bo seveda na voljo odlični xDrive sistem pogona na vsa štiri kolesa. Serija 1 sedan bo na kitajske ceste zapeljala še letos, cene pa naj bi se gibale med 24 in 37 tisočaki.