Klasični ročni menjalnik tako v bavarskem portfelju predstavlja že pravo eksotiko, saj je na voljo skoraj izključno zgolj za vstopne modele in nekaj tistih najhitrejših, kjer je zabava tista, zaradi katere še obstajajo. Sedaj naj bi v Münchnu še nadaljnje okrnili ponudbo izvedenk z ročnim menjalnikom tudi pri vstopnih modelih, kar bo morda razjezilo nekatere puriste.
Po naših informacijah naj bi bili v prihodnosti modeli kot so BMW 420d Coupe in Cabrio, ter BMW 418d/420d Gran Coupe na voljo zgolj z osem stopenjskim samodejnim menjalnikom. To pomeni, da se bo tudi začetna cena zvišala za okoli 2.000€, kar pa ne bo ‘bolelo’ tistih, ki so nameravali avtomobil tako ali tako kupiti s samodejnim menjalnikom, saj bodo cene tistih seveda ostale nespremenjene.
Glavni razlog je seveda drastično zmanjšanje povpraševanja po ročnih menjalnikih v zadnjih letih. Vse več strank si želi udobja sodobnega avtomatskega menjalnika, ki z napredovanjem tehnike skoraj vedno izbere pravo prestavo in tako izniči željo po ročnem posredovanju. Druga prednost avtomatskih menjalnikov je manjša poraba in posledično manjši izpusti CO2 na testnem ciklu, obenem pa lahko veliko asistenčnih sistemov, kot je naprimer sistem za vožnjo v koloni, dodobra zaživi šele v vozilu z avtomatskim menjalnikom.
Tudi za puriste še vedno obstaja kanček upanja saj se je vsaj M divizija odločila še nekaj časa ponujati ročno prestavljanje. Ne le, da ga trenutno lahko izberete tako v BMW M2 Competition in BMW M4, temveč je že znano, da ga boste lahko imeli tudi v novi generaciji BMW M3 in M4.