Kljub temu, da zadnja poročila šefov iz Municha govorijo, da BMW ne bo razvil naslednika modela i8 in i3, je zadeva popolnoma drugačna. Nova generacija modela i8 je trenutno v raziskavi in če bodo skrbni analitiki ugotovili, da je razvoj smiseln, bo prototip dobil zeleno luč. Zaenkrat še ni jasno, kdaj bomo to vedeli, niti kakšen pogonski sklop bo predstavljal novi i8. Obstajata dve možnosti, prva je, da bo pogonski sklop še vedno priključni hibrid, kar pomeni električni in bencinski motor. Druga možnost pa je, da bodo razvili napreden električni pogonski sklop brez bencinskega. To bi lahko pomenilo, da se bo novi i8 približal zmogljivejšim hiperšportnikom.
Zagotovo bo ohranil futurstični dizajn v povezavi z najnovejšimi smernicami znamke BMW. Tako bo novi i8 ponovno izstopal med drugimi modeli znamke, saj bo za dizajn karoserije zadolžen šef Domagoj Dukec. Prva generacija modela i8 je bila javnosti prvič predstavljena leta 2014. Že takrat je predstavljala revolucionarni dizajn, obenem pa je bil prvi avto s sredinsko nameščenim motorjem in hibridno tehniko v povezavi s karbonsko kletko potnikov za relativno nizko ceno. Če bi takrat želeli nekaj podobnega kot je bil i8, ki je stal okrog 100 tisoč evrov, bi morali za McLaren P1 tako odšteti približno milijon evrov. Novo generacijo modela i8 pa lahko pričakujemo po letu 2020.