Obiskovalci na letošnji CMC konferenci, ki se je odvila pri BMW Welt v Munichu so lahko videli prihodnost varnostnih sistemov pri motornih kolesih zahvaljujoč BMW Motorrad R 1200 RS ConnectedRide prototipu.
Poleg asistenta za zavijanje v levo, prototip predstavlja tudi kopico drugih asistenčnih sistemov, ki v največji meri skrbijo za to, da ne bi prišlo do nesreč med motornimi kolesi in osebnimi vozili. Na primer, motorno kolo bo vozniku preko Vehicle to Vehicle Communication (V2V) protokolu sporočalo, če mu je nekdo odvzel prednost. Ta protokol bo temeljil na standardu, ki ga bodo uporabljali vsi proizvajalci vozil, deloval pa bo s pomočjo naprednega D-GNSS sistema (Differential-Global Navigation Satellite System).
”Naš cilj je spodbujati celovito uporabo varnostnih sistemov za motorna kolesa. Trenutno smo še v začetni fazi, a z obsežnimi raziskavami, s katerimi bomo odkrivali možne ranljivosti voznikov motornih koles v vsakdanjem prometu, bomo posledično povečali tudi njihov užitek v vožnji”, pravi šef BMW Motorrad oddelka in CMC predsednik, prof. Dr. Karl Viktor Schaller.
Med konferenco se je BMW Motorrad združil s CMC sodelavci znamk Honde in Yamahe, s katerimi so lahko obiskovalcem prikazali najnovejše dosežke varnostnih sistemov. Poleg ekskluzivnega BMW R 1200 RS ConnectedRide prototipa, je bilo moč videti tudi Honda CRF 1000 L in Yamaha Tracer 900. Slednja sta sicer predstavljala zelo podoben nabor varnostnih tehnologij.